کد خبر : 12504
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 دی 1402 - 13:06

اکران برگزیده فیلم‌های مستند هفدهمبن جشنواره «سینما حقیقت» در قم

اکران برگزیده فیلم‌های مستند هفدهمبن جشنواره «سینما حقیقت» در قم
جدول اکران ۱۲ فیلم مستند جشنواره «سینما حقیقت» که در روزهای ۶ تا ۸ دی ماه ۱۴۰۲ در سینما آیه قم به روی پرده می‌رود، اعلام شد.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ همزمان با برگزاری هفدهمین جشنواره سینما حقیقت در تهران، ۱۲ فیلم مستند این جشنواره در قم به روی پرده می‌رود.

آثار منتخب جشنواره «سینما حقیقت» در روزهای چهارشنبه ۶ دی تا جمعه ۸ دی ماه در دو سانس ۱۶ و ۱۸ در سینما آیه قم اکران می‌شود.

بر اساس برنامه اعلام شده در سانس نخست روز چهارشنبه ۶ دی و از ساعت ۱۶، فیلم مستند «تکثیر در اسارت» به کارگردانی مهدی ایمانی شهمیرزادی و پس از آن، فیلم مستند «پورزال» به کارگردانی احسان فرخی فرد و ماریا ماوتی به روی پرده می‌رود.

در ادامه و در ساعت ۱۸، دو فیلم مستند «قوی‌دل» به کارگردانی علی فراهانی و «دختر کوه نور» به کارگردانی جابر باد یاد اکران می‌شود.

همچنین در سانس نخست روز پنجشنبه ۷ دی، فیلم‌های مستند «آخرین کوسه نهنگ» به کارگردانی رامتین بالف و «دوئل بوکمال» به کارگردانی محمدرضا ابوالحسنی اکران می‌شود.

در ادامه و از ساعت ۱۸، فیلم‌های مستند «نفس» به کارگردانی علیرضا باغشنی و «می ۱۹۶۸» به کارگردانی احسان امی به روی پرده می‌رود.

در سانس نخست روز جمعه ۸ دی، فیلم‌های مستند «بی قرار» به کارگردانی محمدعلی فارسی و «آب‌بندان» به کارگردانی رضا اکبریان گالشکلایی اکران می‌شود.

در ادامه و از ساعت ۱۸، فیلم‌های مستند «ناخدا» به کارگردانی علی ارکیان و «عیدوک» به کارگردانی امیر عسگری به روی پرده می‌رود.

خاطرنشان می‌شود اکران آثار منتخب هفدهمین جشنواره «سینما حقیقت» به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و با همکاری «مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی» و «خانه سینمای مستند قم» برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با خرید بلیط از سینما آیه به تماشای این آثار بنشینند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.