کد خبر : 10256
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مهر 1402 - 18:05

برگزاری مراسم افتتاحیه ۵ مدرسه در ۵۰ روز اخیر در قم/ تداوم تکمیل ۴۳ پروژه آموزشی در استان

برگزاری مراسم افتتاحیه ۵ مدرسه در ۵۰ روز اخیر در قم/ تداوم تکمیل ۴۳ پروژه آموزشی در استان
مدیرکل نوسازی مدارس استان قم از برگزاری مراسم افتتاحیه پنج مدرسه در 50 روز اخیر در استان یاد و از تداوم روند ساخت 43 پروژه آموزشی دیگر در استان خبرداد.
۵/۵ - (۲ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ احمدرضا اجتهادی  با اشاره به اهمیت اتحاد همدلی مسئولان استان برای جبران کمبود فضای آموزشی استان اظهار کرد: خوشبختانه بسیاری از پروژه‌های آموزشی و پرورشی در دست اقدام در استان، مربوط به مناطق کمتر برخوردار است.

وی با تصریح بر اینکه عقب ماندگی‌های قبلی در استان قم و همچنین اضافه‌شدن تعداد دانش‌آموزان در هر سال تحصیلی، ضرورت نگاه ویژه به قم در عرصه مدرسه‌سازی و نوسازی مدارس را طلب می‌کند، گفت: تمام تلاش اداره‌کل نوسازی مدارس استان قم این است که عقب ماندگی‌های فعلی در عرصه فضای آموزشی بیشتر نشود تا با حمایت ویژه و همدلی مسئولان استانی و ملی بتوانیم عقب ماندگی‌های گذشته را نیز گام به گام جبران کنیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان قم به اجرای ۴۳ پروژه آموزشی در استان اشاره کرد و گفت: تلاش همه فعالان این عرصه در استان به ویژه خیرین عالیقدر مدرسه‌ساز در قم به شکل مضاعف ادامه خواهد داشت تا وضعیت استان در نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس به جایگاهی در شان دیار کریمه اهل بیت(س) برسد.

اجتهادی همچنین با بیان این که در ۵۰ روز اخیر، مراسم افتتاحیه پنج مدرسه با ظرفیت ۵۷ کلاس درس در استان قم برگزار شده است، خاطر نشان کرد: مدرسه ۱۵ کلاسه حضرت خدیجه (س) در منطقه پردیسان قم، مدرسه خیّری ۱۲ کلاسه حاج علی تفرش نیا در منطقه انسجام و مدرسه خیّری امام رضا (ع) در منطقه پردیسان از جمله این پروژه‌هاست.

وی افزود: پروژه دیگری که مراسم افتتاحیه آن در ۵۰ روز اخیر برپا شد، دبستان ۱۲ کلاسه دخترانه حضرت امام هادی (ع) بود که با مشارکت توأمان کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان و اداره کل نوسازی مدارس استان در یکی از مناطق هدف محرومیت زدایی شهر قم یعنی شهرک فاطمیه ساخته شد و تقدیم دانش‌آموزان عزیز این منطقه حاشیه‌نشین به ویژه دانش آموزان اتباع شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان قم در ادامه به افتتاحیه اخیر دبستان خیّری دخترانه هدایتی در روستای قلعه چم قم پرداخت و گفت: این مدرسه ۶ کلاس درس دارد و مانند مدارس دیگر برخوردار از فضاهای جنبی و اداری و همچنین نمازخانه است.

اجتهادی در پایان با تقدیر از زحمات همه فعالان عرصه مدرسه سازی بویژه خیّرین مدرسه ساز استان بیان کرد: اداره‌کل نوسازی مدارس استان قم در هفته دولت امسال و همچنین سال گذشته، مفتخر به دریافت عنوان دستگاه اجرایی برتر استان در جشنواره شهید رجایی (ره) شد که قطعا دریافت این عنوان، حاصل تلاش همه همکاران بنده در این اداره کل و البته حمایت ها و پشتیبانی های مجمع خیرین مدرسه ساز استان و دیگر دست اندرکاران آموزش و پرورش استان و دلسوزان عرصه تعلیم و تربیت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.