کد خبر : 5317
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1402 - 18:33

گاز مایع خودروهای قم به‌زودی تامین می‌شود

گاز مایع خودروهای قم به‌زودی تامین می‌شود
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی قم موظف شد تا تعیین تکلیف نهایی، سهمیه‌ گاز مایع به افراد و صنوف مختلفی که در سامانه اطلاعات جامع خودروهای گازسوز کشور ثبت نام کرده‌اند، اختصاص دهد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزرش فرهنگ نگار؛ عباس شیرمحمدی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در بازدید میدانی از شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه قم به بررسی دقیق آخرین اقدامات انجام شده و مشکلات موجود پرداخت.

 شیرمحمدی با اشاره به مسائل و مشکلات بوجود آمده برای بخشی از صنوف و دارندگان وسایل نقلیه، بر لزوم استفاده از همه‌ ظرفیت‌های ملی و استانی در راستای فراهم آوردن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مناسب برای اجرای بهینه طرح ساماندهی توزیع گاز مایع و رفع مسائل و مشکلات مردم تاکید کرد.

وی ضمن بیان ضرورت اجرای چنین طرح‌هایی با ابعاد گسترده و شمولیت عام که دارای پیچیدگی‌های فنی و بسیار خاص است، گفت: به صورت پایلوت در چند استان اجرای آزمایشی، احصا، برطرف نمودن نواقص، کمبودهای احتمالی در این گونه طرح‌ها و پیش‌بینی حالت‌های مختلف و اتخاذ تدابیر مناسب و همه جانبه برای کاهش وحل مشکلات مردم باید اقداماتی صورت بگیرد تا شاهد بروز برخی مشکلات نباشیم.

شیرمحمدی خاطرنشان کرد: در این بازدید مقرر شد تا زمان تعیین تکلیف نهایی سهمیه مورد نیاز وسایل نقلیه و صنوف مختلف، فعلا به صورت علی الحساب برای همه افرادی که به سامانه مراجعه و ثبت نام می‌کنند سهمیه‌ای جهت رفع نیازهایشان اختصاص پیدا کند.

وی در ادامه توضیح داد: مدت کوتاهی بود که صنوف و افرادی که به گاز مایع احتیاج داشتند با محدودیت‌ها و کمبود‌هایی مواجه بودند، این دستور در راستای حل مشکلات، جلوگیری از قاچاق و ایجاد صف‌های طولانی مردمی صادر شد.

همچنین مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم نیز در این بازدید گزارشی از آخرین وضعیت اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع و اهداف و مشکلات و سایر موارد مربوط به آن ارائه نمود.

در پایان بازدید نیز ضمن دیدار چهره به چهره با برخی متقاضیان گاز مایع، روند اجرای درخواست های ایشان مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.