کد خبر : 2223
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 بهمن 1401 - 9:11

مشاور عالی فرماندهی هوا و فضای سپاه:

ایران به یکی از ابرقدرت‌های نظامی جهان تبدیل شده است

ایران به یکی از ابرقدرت‌های نظامی جهان تبدیل شده است
مشاور عالی فرماندهی هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به پیشرفت‌های شگرف نظامی کشور از ابتدای پیروزی انقلاب، گفت: ایران هم اکنون به یکی از ابرقدرت های نظامی جهان تبدیل شده است.
به این خبر امتیاز دهید

به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، سردار علی بلالی در مراسم یادبودشهدای پدافند هوایی لشکر۱۷ علی بن ابی طالب (ع) در پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع)، طی سخنانی بیان کرد: ما در زمان دفاع مقدس مقابل رژیم بعث که چندین کشور پشتیبان آن بودند و بهترین امکانات را در اختیارش قرار می‌داند، امکانات بسیار ناچیزی داشتیم.

وی اضافه کرد: با این وجود در دوران دفاع مقدس و جنگ هشت ساله با رشادت رزمندگان و فرماندهانی همچون امیر ستاری که در عملیات والفجر۸ با تفکرات روشنفکرانه بیش از هفتاد هواپیمای عراقی را سرنگون کرد توانستیم بر دشمن غلبه کنیم.

بلالی همچنین با قدردانی از برپایی یادواره شهدای پدافند هوایی لشکر ۱۷ سپاه قم و با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری در خصوص حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس، گفت: هر چقدر هم که از دوران دفاع مقدس بگذرد باز نباید یاد خاطره شهدا فراموش شود.

مشاور عالی فرماندهی هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان ابراز داشت: دفاع مقدس گنجی است که باید آن را استخراج کرده و روز به روز درس های جدیدی از آن گرفت.

وی با اشاره به پیشرفت‌های شگرف نظامی کشور از ابتدای پیروزی انقلاب، گفت: ایران هم اکنون به یکی از ابرقدرت های نظامی جهان تبدیل شده است.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.