کد خبر : 7402
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مرداد 1402 - 17:36

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم:

بیش‌از ۱۰ هزار فرصت شغلی تا پایان شهریورماه در قم ایجاد می‌شود

بیش‌از ۱۰ هزار فرصت شغلی تا پایان شهریورماه در قم ایجاد می‌شود
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و تعهد دستگاه‌های اجرایی استان که از ابتدای سال‌جاری دنبال می‌شود، تا پایان شهریورماه، ۱۰‌هزار و ۲۵۷ فرصت شغلی در قم ایجاد خواهد شد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ وحید وزیری راد  پیرامون این موضوع، بیان داشت: این تعداد، تعهد نهایی ۶ ماهه دستگاه‌های اجرایی استان قم برای اشتغال‌زایی و ثبت اطلاعات آن در سامانه رصد اشتغال کشور در سال‌جاری است که روند اجرای آن به صورت مستمر کنترل می‌شود.

وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، ۲۹ دستگاه اجرایی استان متعهد شدند تا پایان شهریورماه ۱۰ هزار و ۲۵۷ فرصت شغلی ایجاد کنند؛ حتی بر اساس ظرفیت ایجاد شده برخی از دستگاه‌ها توانستند بسترهای لازم برای اشتغالزایی بیش از تعداد مورد نظر اولیه را فراهم کنند.

وزیری راد همچنین با اشاره به تداوم تعهد دستگاه‌های اجرایی برای ایجاد فرصت‌های شغلی جدید تا پایان سال، گفت: در همین راستا بر مبنای تعهد دستگاه‌های استان در سامانه ملی رصد اشتغال تا پایان سال‌جاری ۲۰ هزار و ۵۴۴ فرصت شغلی برای متقاضیان در قم ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: استان قم با توجه به موقعیت فرهنگی و اقتصادی خود برای اشتغالزایی در بخش‌های مختلف تولیدی و خدماتی قابلیت‌های متعددی دارد و بر همین اساس تلاش خواهیم کرد در زمینه ایجاد اشتغال و ثبت اطلاعات آن در سامانه رصد از جمله استان‌های برتر کشور باشیم.

وی بیان داشت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم با کلیه دستگاه‌های اجرایی استان در خصوص تسریع در ثبت اطلاعات مورد نظر در سامانه رصد اشتغال، مکاتبه‌های لازم را انجام داده‌است و این موضوع را برای ارتقا جایگاه استان قم در ارزیابی عملکرد، به جد دنبال می‌کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم همچنین تاکید کرد: در کنار استفاده از ظرفیت بخش‌های دولتی و نیز بهره‌گیری از اعتبارات ملی و استانی برای گسترش فرصت‌های شغلی در قم، از مشارکت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به فعالیت در بخش‌های اقتصادی استان هم در زمینه افزایش اشتغالزایی به جد استقبال می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.