کد خبر : 4396
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اردیبهشت 1402 - 9:29

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

تامین اعتبار مورد نیاز تکمیل کمربندی شهید سلیمانی توسط بانک ملی و شرکت ساخت راه ها

تامین اعتبار مورد نیاز تکمیل کمربندی شهید سلیمانی توسط بانک ملی و شرکت ساخت راه ها
احمد امیرآبادی گفت: برای حل مشکل اعتبار طرح کمربندی شهید سلیمانی مقرر شد ۳۰ درصد سهم این پروژه از بانک ملی و ۳۰ درصد دیگر به مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان از سوی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور تامین و طی هفته جاری به پیمانکار پرداخت شود.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ احمد امیرآبادی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی به همراه شهردار و مسئولین منطقه ۵ شهرداری قم از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی این منطقه بازدید کرد.
امیرآبادی درباره ناتمام ماندن تعدادی از این طرح‌ها گفت: اختلافات بین شهرداری و ادارات ذیربط سبب کند شدن این طرح ها شده که با پیگیریهای لازم درخواست مجوز از مسئولین مربوطه اتخاذ شده است.
وی افزود: شهرک صاحب الزمان (عج) باتوجه به شرایط موجود باید به سمت و سویی برود که جزء محدوده شهر قم قرار بگیرد ، اما محله اسماعیل آباد باتوجه به سروسامان نگرفتن آن نیازمند تفکیک و انتقال به خارج محدوده را دارد.
نماینده قم در مجلس با اشاره به وجود بازار مبل و صنعت چوب در این منطقه گفت: پیشرفت چشمگیر و ساخت و ساز‌های تجاری در این منطقه سبب رونق این صنعت شده که حمایت مسئولین می‌تواند موجب پیشرفت اقتصادی در شهر قم باشد.
وی در ادامه با اشاره به مشکلات پروژه شهید سلیمانی گفت: روز گذشته پس از بازدید از این پروژه و پیگیری‌های لازم مقرر شد که ۳۰ درصد سهم این پروژه از بانک ملی و ۳۰ درصد دیگر به مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان از سوی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور تامین و طی هفته جاری به پیمانکار پرداخت شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.