کد خبر : 7628
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مرداد 1402 - 18:45

مدیرکل بازرسی استان قم خبر داد:

تقویت همکاری‌های مشترک با اتاق بازرگانی برای رفع موانع تولید در استان

تقویت همکاری‌های مشترک با اتاق بازرگانی برای رفع موانع تولید در استان
مدیرکل بازرسی استان قم گفت: سازمان بازرسی و اتاق بازرگانی قم برای ایجاد نقطه مشترک در حمایت از تولید و کسب‌وکارها در آینده همکاری تنگاتنگی خواهند داشت.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ حجت الاسلام والمسلمین محمود طالبی در نشست مشترک با اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم که در سالن جلسات این اتاق برگزار شد، با تاکید بر اینکه سازمان بازرسی بالاترین نهاد بازرسی کشور محسوب می شود اظهار کرد: سازمان بازرسی و اتاق بازرگانی قم برای ایجاد نقطه مشترک در حمایت از تولید و کسب‌وکارها در آینده همکاری تنگاتنگی خواهند داشت.

وی شناسایی مشکلات تولید و برگزاری جلسات مشترک برای حل این مشکلات را ضروری دانست و تصریح کرد: این جلسات مشترک با همکاری بخش خصوصی تمرکز خوبی بر زمینه‌های تسهیل ارائه تسهیلات مالی و مشوق‌ها برای رشد تولید کالاها و خدمات مطلوب خواهد داشت.

مدیرکل بازرسی استان قم با تاکید بر اینکه حمایت و پشتیبانی از تولید باید به اولویت‌ اصلی اقتصادی استان تبدیل شود، خاطرنشان کرد: سازمان بازرسی استان قم با استفاده از ابزارهای قانونی قوی، هدف اصلی خود را نظارت و کنترل بر عملکرد و حسن جریان امور در حوزه‌های مختلف اقتصادی تعیین کرده است و در این زمینه حمایت از رشد تولید در استان اولویت ماست.

حجت الاسلام طالبی گفت: به منظور ارتقاء سطح همکاری‌ها و تبادل اطلاعات میان سازمان بازرسی و صنعتگران، مکانیزم‌های ارتباط مستقیم با اتاق بازرگانی در نظر گرفته شده است و صنعت‌گران میتوانند مشکلات خود را با اتاق بازرگانی مطرح تا مسائل پس از جمع‌بندی با سازمان بازرسی در جلسات کارشناسی جهت پیگیری طرح شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.