کد خبر : 1915
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 بهمن 1401 - 10:03

یامین پور:

تنها اندیشه‌ای که می‌تواند جانشین سیطره غرب شود گفتمان انقلاب اسلامی است/غرب نگران نفوذ تفکر انقلاب اسلامی در جهان است

تنها اندیشه‌ای که می‌تواند جانشین سیطره غرب شود گفتمان انقلاب اسلامی است/غرب نگران نفوذ تفکر انقلاب اسلامی در جهان است
دبیر شورای عالی جوانان گفت: در این دوران تنها فکر و اندیشه‌ای که می‌تواند جانشین سیطره غرب شود، گفتمان انقلاب اسلامی است، به همین منظور غرب تمام تلاش خود برای نابودی این گفتمان را به کار گرفته است.
به این خبر امتیاز دهید

وحید یامین‌پور شنبه شب در سلسله نشست‌های دهه فجر که توسط مجمع هم‌افزایی جوانان انقلابی در مسجد حضرت زینب کبری‌(س) قم برگزار شد افزود: از نظر غربی‌ها، گفتمان انقلاب اسلامی باید از نطفه خفه شود و پیامش نباید به گوش کسی برسد و طنین پیدا کند.

وی ادامه داد: به همین علت، جنگ غرب با انقلاب اسلامی، واقعی است و تفننی نیست.

معاون وزیر ورزش همچنین یادآور شد: امام راحل حرفی را که رهبر معظم انقلاب امروز به اسم جهاد تبیین می‌فرمایند، از همان ابتدای انقلاب هشدار داده بود.

یامین پور بیان داشت: حضرت امام فرمود، آمریکا به جهت نظامی با ما مقابله نخواهد کرد، چون اگر نیروی نظامی بفرستد، همه جلوی آن می‌روند و کار سختی نیست، از این رو بدتر از نیروی نظامی می‌فرستد.

معاون وزیر ورزش همچنین هدف جنگ غرب با انقلاب اسلامی را تغییر افکار و اولویت‌های جامعه عنوان کرد و گفت: غرب می‌خواهد حرف اصیلی را که امام و شهیدان آوردند، فراموش کنیم.

یامین‌پور با بیان اینکه امروز شاهد جنگ روانی و رسانه‌ای در ایران هستیم گفت: این اقدام در تمام جهان فقط در ایران انجام می‌شود، اگر حادثه‌ای در قلب آمریکا رخ دهد که کودکان و زنان کشته و به خاک و خون کشیده شوند و فاجعه انسانی و آبروریزی بزرگی رخ دهد، کسی در دنیا مطلع نخواهد شد.

وی ادامه داد: ولی در کشور من و شما کوچکترین اتفاقی تبدیل به یک بمب خبری در سراسر دنیا می‌شود، میلیون‌ها دلار هزینه برای دستگاه‌های لجن پراکنی علیه ایران صورت می‌گیرد.

معاون وزیر ورزش در ادامه بیان داشت: ایرانی‌ها نه به عنوان انسان‌هایی که شهروند یک کشور و حکومت هستند، بلکه به تعبیر خود غربی‌ها، مثل زامبی و شبه حیوان به آنان نگاه می‌شود.

یامین‌پور خاطرنشان کرد: مساله فقط هم سیاسی نیست، ترویج افکار معکوس و وارونه در مورد ایران، ناظر به حکومت ایران نیست و آنان با ملت، تاریخ و تمدن ایران نیز مشکل دارند.

وی افزود: البته دشمنی غرب با ایران مربوط به یک دوره خاص تاریخی این کشور یعنی دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی و بازگشت هویت حقیقی که دوباره به درخشندگی رسیده است.

یامین‌پور همچنین با تاکید بر اینکه ترور رسانه‌ای و روانی اصلا مساله کوچکی نیست گفت: جوانان ما با اخبار منفی که راجع کشورشان است محاصره شدند، و نخستین چیزی که در این شرایط از دست می‌رود امید به آینده است.

معاون وزیر ورزش تصریح کرد: ملتی که در ذهن و جانش امید و تخیلی به آینده نداشته باشد، توان حرکت کردن پیدا نمی‌کند، و زمین‌گیر می‌شود.

وی اضافه کرد: اگر کسی منکر کاستی‌ها و کمبودها و مشکل‌ها و ضعف‌ها باشد، راه و حرفش صواب نیست، چون بالاخره ما نیز مشکلاتی داریم، ولی آن را در رسانه‌هایشان بزرگنمایی می‌کنند.

وی یادآور شد: یکی از دلایلی که جوانان امید خود را از دست می‌دهند، به خاطر تصور غلط از خود و تصور غلط‌ تر از دیگری است، خیال می‌کنند که بیرون از مرزها بهشت و داخل خاک کشور جهنم است.

یامین‌پور با ذکر این نکته که صحنه نبرد، صحنه رسانه است و در رویارویی با رقیب دچار ضعف‌ها و کاستی‌هایی هستیم خاطرنشان کرد: اگر در جهان امروز قرار است، تغییری رخ دهد، این تغییر از نقطه رسانه و فن‌آوری ارتباطات آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت کشورهای غربی مانند آلمان و انگلیس و فرانسه و ایتالیا گفت: اینکه دارو در داروخانه‌های برخی از این کشورها کمیاب و نایاب شده، نباید به آسانی از خبر بگذریم، چون در خصوص کشورهایی صحبت می‌کنیم که چند قرن چپاول کردند و سیطره و تسلط و بالاترین نرخ تولید ناخالص داخلی را داشتند، و مدعی آقایی و سروری هستند، اما از حل کردن کوچکترین مسائل اجتماعی و فرهنگی عاجز شدند.

معاون وزیر ورزش ادامه داد: برخی‌ وقت‌ها که ما این‌ حرف‌ها را می‌زنیم، می‌گویند به مسائل خودتان توجه کنید، بله ما مسائل خودمان را خوب می‌شناسیم و حواسمان هم است، ولی ملت و جوانان ما با خبرهای دروغ ترور روانی می‌شوند، ناچاریم از این صحبت کنیم که آن کسی که سرمنشا تولید نفرت علیه ایران است، خودش یک علیل درمانده زمین‌گیر است.

وی همچنین اظهار کرد: باید این مساله که رقیب ما که با ما رقابت و دشمنی می‌کند در اوج نیست را برای جوانان تبیین کنیم.

معاون وزیر ورزش افزایش امید به آینده را ضروری دانست و بیان کرد: امید به آینده از مسیر جهاد تبیین می‌گذرد، هر کدام از ما به اندازه توان و وسع خودمان تکلیفی داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.