کد خبر : 9280
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 شهریور 1402 - 10:26

توزیع ۴ هزار بسته لوازم‌التحریر با اجرای پویش مشق احسان در قم

توزیع ۴ هزار بسته لوازم‌التحریر با اجرای پویش مشق احسان در قم
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قم از اجرای پویش «مشق احسان» خبر داد و گفت: در این پویش ۴ هزار بسته لوازم‌التحریر بین خانواده‌های نیازمند قمی توزیع می‌شود.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ احمد عبدی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قم به اجرای پویش مشق احسان و توزیع ۴ هزار بسته لوازم التحریر بین خانواده های نیازمند قمی اشاره کرد و گفت: این پویش در قالب ارائه خدمات به دانش آموزان مراکز محروم و کم برخوردار و در راستای اهداف برنامه‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی رحمت الله علیه اجرایی می‌شود.

وی با بیان این که پویش مشق احسان با گرامیداشت یاد و نام شهید ابراهیم رشید، شهید محمد معماریان و شهید مهدی زاهدلویی اجرا خواهد شد، گفت: این تعداد بسته اقلام لوازم التحریر توسط گروه‌های مردمی، گروه‌های جهادی و مساجد فعال توزیع می‌شود.

عبدی با بیان این که توزیع بسته‌ها از ابتدای مهرماه آغاز می‌شود، گفت: شناسایی جامعه هدف برای بهره برداری از این بسته‌ها از طریق گروه‌های جهادی و پایگاه‌های بسبج محلات و مساجد صورت می‌گیرد.

شهید ابراهیم رشید از شهدای مدافع حرم، تیرماه سال ۹۷ طی عملیاتی مستشاری در مسیر جاده تدمر به دیرالزور سوریه با برخورد با تله انفجاری به شهادت رسید.

شهید محمد معماریان در بیستم مرداد ۱۳۴۹ در قم به دنیا آمد، در ۱۲ سالگی به بسیج پیوست و حدود ۱۳ سال سن داشت که در نهرخین شلمچه رقم خورد.

شهید مهدی زاهدلویی از طلبه‌های بسیجی دهه هشتادی قم بود که در جریان اغتشاش‌های این استان در سال گذشته از ناحیه قلب با سلاح سرد مجروح شد و پس از یک هفته تحمل جراحت‌ها در روز دهم مهرماه سال ۱۴۰۱ به شهادت رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.