کد خبر : 11997
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 آذر 1402 - 17:25

خرید و فروش فیش نهضت ملی مسکن غیرقانونی است

خرید و فروش فیش نهضت ملی مسکن غیرقانونی است
استاندار قم در جلسه شورای مسکن گفت: خرید و فروش فیش‌های طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در استان قم ممنوع و غیرقانونی است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ سید محمد آقامیری، استاندار قم در جلسه شورای تامین مسکن استان قم گفت: خرید و فروش فیش‌های طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در استان قم ممنوع و غیرقانونی بوده و معامله مربوطه نیز باطل خواهد بود.

استاندار قم تاکید کرد: در همین راستا با دفاتر مشاور املاک و ثبت اسناد رسمی در صورت انجام این نوع معاملات مطابق قانون برخورد خواهد شد و متخلفین به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

وی افزود: اجرای طرح‌های مسکن در استان قم روند کندی دارد که علت آن پیچ و خم‌های اداری و یا کم کاری مدیران است.

استاندار قم با تاکید بر اینکه اجرای طرح‌های مسکن در استان قم باید سرعت بیشتری بگیرد افزود: سرعت پروژه‌های مسکن در استان قم باید افزایش یابد و توقع ما بیش از این است و با این شرایط، در دولت فعلی فردی صاحب خانه نخواهد شد.

وی عنوان کرد: همزمان با اجرای پروژه‌های مسکن در استان قم، باید بخش‌های که خدمات عمومی ارائه می‌دهند همانند مدرسه، مسجد، مراکز درمانی نیز در این مناطق دنبال شود.

آقامیری اظهار کرد: برای مسکن افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی باید مساعدت بیشتری صورت گیرد و ساخت مسکن این اقشار و همچنین ایثارگران با سرعت بیشتری دنبال شود.

وی بیان داشت: مسکن طلاب نیز باید مورد پیگیری قرار گیرد و طلابی که فاقد مسکن هستند و ثبت نام کردند، باید پیگیری لازم برای آنان صورت گیرد و پیشنهاد می‌شود از محل مازاد زمین و اراضی هزار هکتاری بخشی از زمین‌ها به مسکن طلاب اختصاص یابد که دستور‌های لازم را در این خصوص از وزیر راه و شهرسازی خواهیم گرفت.

استاندار قم بیان داشت: حوزه علمیه باید نسبت به شناسایی طلاب فاقد مسکن اقدام کند و آمار دقیقی در این زمینه ارائه دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.