کد خبر : 10578
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 مهر 1402 - 9:24

درخشش بانوان قمی با کسب ۱۳ مدال در المپیاد آمادگی جسمانی

درخشش بانوان قمی با کسب ۱۳ مدال در المپیاد آمادگی جسمانی
رئیس هیأت آمادگی جسمانی استان قم گفت: بانوان ورزشکار قمی با کسب 13 مدال رنگارنگ در نخستین دوره المپیاد آمادگی جسمانی کشور که از 25 تا 27 مهرماه در تهران برگزار شد، خوش درخشیدند.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ سعید کاملی درخصوص درخشش بانوان ورزشکار قمی در اولین دوره المپیاد آمادگی جسمانی قهرمانی کشور اظهار کرد: این مسابقات برای اولین بار به میزبانی استان تهران از روز ۲۵ تا ۲۷ مهرماه با حضور حدود ۶۰۰ ورزشکار از ۳۲ استان در دو بخش آقایان و بانوان در ۸ رشته ورزشی برگزار شد.

وی افزود: هیأت آمادگی جسمانی قم تصمیم گرفت در ۲ بخش آقایان و بانوان ورزشکارانی به این مسابقات اعزام کند. در بخش بانوان ۱۵ ورزشکار و در بخش آقایان ۷ ورزشکار از قم در این المپیاد حضور یافتند.

رئیس هیأت آمادگی جسمانی استان قم تصریح کرد: در بخش بانوان در رشته فیزیکال فیتنس از قم لیلا عیسی خانی موفق به کسب مدال طلا، الهه عیسی‌آبادی و مرضیه اسلامی موفق به کسب مدال نقره و مبینا پارساوند موفق به کسب مدال برنز شدند. در این بخش تیم قم روی سکوی نخست مسابقات ایستاد.

وی ادامه داد: در رشته فیوژن فیتنس تیم قم با ترکیب فاطمه آقامیری، مهسا ایوبی، معصومه قهرمان‌پور، مه‌سیما کاظمی و معصومه آرزومندی با هدایت مریم ایوبی رتبه سوم مسابقات را کسب کردند.

کاملی خاطرنشان کرد: همچنین در رشته کتل‌بل از استان قم نفیسه سیفی‌زاده صاحب مدال طلا، فریبا زندیه مدال نقره و زهرا دارابی مدال برنز شدند. در مجموع کاروان بانوان ورزشکار قمی با کسب ۱۳ مدال رنگارنگ این مسابقات را پشت سر گذاشت.

رئیس هیات آمادگی جسمانی استان قم با اشاره به ناکامی نمایندگان قم در بخش آقایان در کسب عناوین برتر این المپیاد گفت: بخشنامه مسابقات آقایان دیر به دست ما رسید و ورزشکاران ما آمادگی لازم برای حضور در این رقابت‌ها را نداشتند. همچنین متاسفانه یکی از ورزشکاران ما بدلیل سانحه رانندگی که دو شب قبل اعزام برایش به وجود آمد از حضور در مسابقات بازماند. در یکی از بخش‌ها آقایان ما مقام چهارم مسابقات را کسب کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه میزبانی از مسابقات کشوری از برنامه‌های آینده هیات آمادگی جسمانی استان قم است، بیان کرد: هیات آمادگی جسمانی هیات نوپایی است که طی سال‌های اخیر در قم تشکیل شده است. اما باتوجه به اینکه آمادگی جسمانی مادر همه ورزش‌هاست به دنبال توسعه این هیات ورزشی در استان قم هستیم.

کاملی در پایان تصریح کرد: درحال آمادگی زیرساخت‌ها و فراهم‌سازی شرایط هستیم تا شاهد برگزاری برخی مسابقات به میزبانی استان قم باشیم. میزبانی از مسابقات کشوری تاثیر بسزایی در رشد و ارتقای کیفیت فنی ورزشکاران، مربیان و داوران ما دارد و به نوعی کلاس‌های آموزشی محسوب می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.