کد خبر : 10843
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1402 - 19:48

استاندار قم:

در برخورد با متخلفان اقتصادی هیچ مماشاتی نخواهیم داشت

در برخورد با متخلفان اقتصادی هیچ مماشاتی نخواهیم داشت
استاندار قم گفت: برخورد سر سخت با متخلفین رویکرد بنده طی مدیریت خود در بخش‌های مختلف بوده چراکه در نظام جمهوری اسلامی مماشات با متخلفین اقتصادی بی‌معناست و مردم نباید معطل تعارف ما مسئولان باشند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ سیدمحمد آقامیری شامگاه سه شنبه در پنجمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: مسئله تنظیم بازار نکته مهمی است که نباید بین سایر برنامه‌ها از آن غافل شد و از امروز حداقل هفته‌ای یک‌بار جلسه ستاد تنظیم بازار استان در استانداری باید برگزار شود.

وی با تاکید بر بررسی درصد تغییرات قیمت‌ها به صورت هفته‌ای، گفت: در گزارشی که اداره‌کل صمت به ما ارائه داده شکر به قیمت بالای ۳۰ هزار تومن به‌دست مصرف کننده می‌رسد.

استاندار قم تاکید کرد: این قیمت کاملا تخلف و غلط است، قیمت شکر درب کارخانه ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان بوده و به دست مصرف‌کننده به صورت فله باید به قیمت ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و بسته بندی ۳۴ هزار تومان برسد. هر نرخی بالای این قیمت تخلف بوده و سازمان تعزیرات استان از فردا با بررسی از سطح شهر با متخلفین برخورد نماید.

آقامیری بر لزوم مشخص کردن نرخ قیمت کالا‌ها حداقل هفته‌ای یک‌بار توسط بازرسین اداره‌کل صمت و اصناف استان و معاونت اقتصادی استانداری تاکید کرد و گفت: کالاهایی که نیاز به قیمت‌گذاری در ستاد تنظیم بازار استان دارند هر هفته بررسی خواهند شد، قیمت کالاهایی هم که نیاز به نظارت دارند ما در این ستاد مورد بررسی قرار می‌دهیم.

وی با بیان اینکه در برخورد با متخلفین هیچ‌گونه تعارفی نداریم، عنوان داشت: برخورد سر سخت با متخلفین رویکرد بنده طی مدیریت خود در بخش‌های مختلف بوده است چراکه در نظام جمهوری اسلامی مماشات با متخلفین اقتصادی بی‌معناست و مردم نباید معطل تعارف ما مسئولین باشند.

وی ادامه داد: در بحث سفره مردم با هیچ متخلفی تعارف نداریم و از دستگاه‌هایی همچون تعزیرات و اصناف توقع داریم با متخلف برخورد کنند و در این جلسه اعلام می‌کنم که از این موضوع حمایت خواهم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.