کد خبر : 2998
تاریخ انتشار : شنبه 5 فروردین 1402 - 13:01

دیدار نوروزی فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) با مراجع و علمای حوزه علمیه و استاندار قم

دیدار نوروزی فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) با مراجع و علمای حوزه علمیه و استاندار قم
فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در قالب دیدارهای جداگانه‌ای آغاز سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان را به شماری از مراجع و علمای حوزه علمیه و همچنین استاندار قم تبریک گفت.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) و حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن اکبری مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قم همزمان با تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن با شماری از علما و مراجع تقلید حوزه علمیه قم دیدار و گفت‌وگو کردند.
طی این دیدارها، سردار محمدرضا موحد با آیات جعفر سبحانی از مراجع تقلید، سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، سید محمدحسینی قزوینی از اساتید حوزه علمیه و سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم دیدار کردند.
سردار موحد طی این دیدارهای جداگانه‌ای ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان، گزارشی از اقدامات یک سال گذشته سپاه استان قم در حوزه‌های مختلف مسئولیتی و همچنین برنامه‌های پیش رو سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در سال ۱۴۰۲ ارائه کرد.
مراجع، علما و استاندار قم نیز در این دیدارها با قدردانی از خدمات پردامنه سپاه در عرصه‌های مختلف، نسبت به تداوم روند خدمت‌رسانی‌ها برای اعتلای بیشتر نظام مقدس اسلامی و جلب رضایتمندی مردم تاکید کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.