کد خبر : 10247
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مهر 1402 - 17:59

رژیم صهیونیستی با تصمیم‌های نابخردانه موجب نابودی زودهنگام خود می‌شود

رژیم صهیونیستی با تصمیم‌های نابخردانه موجب نابودی زودهنگام خود می‌شود
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه امروز کشورهای جبهه مقاومت دست برتر را دارند و به مظلومان غزه یاری خواهند داد، گفت: آغاز نابودی اسرائیل از تصمیم‌های نابخردانه خودشان نشأت گرفته و با استمرار این تصمیم‌ها این رژیم زودتر به پایان خواهد رسید.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل ظهر امروز در اجتماع بانوان حوزوی سراسر کشور که به منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی در مؤسسه آموزش عالی معصومیه خواهران برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: اگر روزی بزرگ‌ترین ارتش تشکیل شده از کشورهای عربی ۶ روز هم نتوانستند مقابل حکومت جعلی اسرائیل ایستادگی کنند اما به برکت جمهوری اسلامی ایران، جمعیت جوان غزه تصویر دیگری از رژیم صهیونیستی را به نمایش گذاشتند.

وی اضافه کرد: روزی ادعا می‌کردند که به قدری سیستم پدافندشان قوی است که یک پرنده هم بدون اجازه آن‌ها نمی‌تواند در آسمان سرزمین‌های اشغالی حرکت کند اما امروز مشاهده می‌کنیم که هزاران موشک به سمت این دولت پوشالی سرازیر است و آغاز نابودی اسرائیل از تصمیم‌های نابخردانه خودشان نشأت گرفته و با استمرار این تصمیم‌ها زودهنگام به پایان خواهد رسید.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران گفت: اگر روزی نزدیکی، همراهی و هماهنگی برخی از دولت‌ها با دولت جعلی اسرائیل را مشاهده کردیم، امروز به جایی رسیدیم که همان دولت‌ها که به دنبال ارتباط با اسرائیل بودند درحال پاک کردن دامن خود از این ارتباطات هستند و این دستاورد فقط با تلاش، پوشش و مقاومت مبارزان در راه خدا محقق شده است.

وی با بیان اینکه اگر به قرآن و عترت برگردیم برد و پیروزی با ما خواهد بود، اظهار کرد: وقتی به امام علی(ع) خبر رسید که خلخالی را از پای یک زن یهودی در یک نقطه دور افتاده درآورده‌اند، ایشان فرمودند که اگر به دنبال این اتفاق ناگوار، مسلمانی بمیرد جا دارد؛ امروز هزاران زن، مرد و کودک در فلسطین جان خود را از دست می‌دهند و کشورهای استکباری حامی رژیم صهیونیستی سکوت می‌کنند اما ما به‌عنوان یک مسلمان وظیفه داریم از جان و مال خود برای کمک به مظلوم هزینه کنیم و بر اساس روایات دینی کسی اگر صبحی را بدون اندیشه به وضعیت مسلمانان سرکند، مسلمان نیست.

فاضل عنوان کرد: به مدد جمعیت قابل توجهی که پشتوان حوزه‌های علمیه هستند اعلام می‌کنم که باید باطل را کوبید و مقابل ظالم کوتاه نیامد، اگر امروز جوانان ما در لبنان، غزه و سرزمین‌های اشغالی حرفی برای گفتن دارند بخاطر این است که مقابل ظلم کوتاه نیامده‌اند؛ اکنون هم باید از لاک دفاعی خارج شد و حالت تهاجمی گرفت به صورتی که بر سر استکبار جهانی بکوبیم و اجازه حرکت به آنان ندهیم.

وی با بیان اینکه کشورهای جبهه مقاومت دست برتر را دارند و باید به وظیفه خود عمل کنند، گفت: عمل به وظیفه این است که اگر کسی از ما یاری می‌خواهد ما به یاری او بشتابیم.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران گفت: دولت‌های مستکبر بدانند حوزویان بیدار هستند و در دفاع از مظلومان فرقی میان مذاهب نمی‌گذارند و این وظیفه ما است که تلاش کنیم تا روزی کره زمین از وجود مستکبران جهان از جمله آمریکای جنایت‌کار پاک شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.