کد خبر : 10375
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مهر 1402 - 12:58

مسئول بسیج رسانه سپاه استان قم:

رژیم کودک کش با رسانه‌های خود در حال مظلوم‌نمایی است/اسرائیل با حملات ناجوانمردانه در حال نسل‌کشی است

رژیم کودک کش با رسانه‌های خود در حال مظلوم‌نمایی است/اسرائیل با حملات ناجوانمردانه در حال نسل‌کشی است
مسئول بسیج رسانه سپاه استان قم با اشاره به اینکه اسرائیل با حملات ناجوانمردانه در حال نسل‌کشی است، گفت: رژیم کودک کش با رسانه‌های خود در حال مظلوم‌نمایی است.
۵/۵ - (۵ امتیاز)

داوود شمس در گفتگو با خبرنگار فرهنگ نگار با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه، اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد تحولاتی در منطقه بودیم که در این تحولات حماس توانست در عملیات طوفان الاقصی شکست دیگری را برای اسرائیل رقم بزند.

وی ادامه داد: این روزها رسانه‌های اسرائیلی سعی دارند رژیم صهیونیستی را مظلوم جلوه دهند و به تعبیری جای جلاد و شهید را تغییر دهند. رسانه‌های اسرائیلی با انتشار تصاویر فرار اسرائیلی‌ها، حبس در خودرو و برخی تصاویر دیگر می‌خواهند بگویند که فلسطین و حماس ظالم است.

مسئول بسیج رسانه سپاه استان قم با اشاره به اینکه رژیم کودک کش اسرائیل امروز رسانه‌ها را در دست دارد و با این رسانه‌ها در حال مظلوم‌نمایی است، گفت: سال‌های گذشته شاهد نسل‌کشی‌های اسرائیل با حمله‌های وحشیانه به مردم فلسطین بوده و هستیم.

وی اضافه کرد: اسرائیل حملات خود را کاملاً به‌صورت ناجوانمردانه انجام می‌دهد و در این حملات آن گونه که تصاویر و فیلم‌های این روزها نشان می‌دهد به کودکان بی‌گناه هم رحم نمی‌کند.

شمس خاطرنشان کرد: رژیم کودک کش اسرائیل سال‌هاست در حال این نسل‌کشی در فلسطین است و با ترفند و راهبردی که اخیر در پیش گرفته بود به دنبال عادی‌سازی رابطه خود با کشورهای منطقه و عربی بود.

وی ابراز داشت: درگذشته اسرائیل با رجزخوانی در خصوص گنبد آهنین خود را مقتدر نشان می‌داد؛ اما حمله حماس باعث شد کشورهای منطقه بدانند که این گنبد آهنین دروغ است.

مسئول بسیج رسانه سپاه استان قم ادامه داد: امروز رسانه‌ها انقلابی وظیفه دارند ماهیت و هویت اصلی رژیم صهیونیستی که به‌عنوان رژیم غاصب و کودک کش تلقی می‌شود را به تصویر بکشند و کشورهای منطقه و جوامع بین‌المللی بدانند که این رژیم باهدف نسل‌کشی ایجاد شده است و می‌خواهد با راهبرد فریب در کشورهای منطقه نفوذ کند.

وی افزود: امروز مردم باید در راهپیمایی‌ها و مراسماتی که برای دفاع از حماس و فلسطین در کشور برپا می‌شود در صحنه حاضر شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.