کد خبر : 10811
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1402 - 8:43

مصرف بنزین در قم ۱۵ درصد افزایش یافت

مصرف بنزین در قم ۱۵ درصد افزایش یافت
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم گفت: مصرف بنزین در استان قم در ۶ ماهه نخست امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش یافت.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ محمدرضا حصیری  افزود: همچنین در این مدت مصرف نفت گاز ۱۰ درصد افزایش یافته اما مصرف CNG بدون تغییر است.

وی افزایش سفرهای برون شهری به خصوص در شهریورماه و همچنین افزایش خودروها را دو عامل مهم در افزایش مصرف بنزین دانست.

حصیری ادامه داد: شهروندان در راستای صرفه‌جویی در مصرف بنزین، سفرهای درون‌شهری را به حداقل برسانند، از تک‌سرنشین بودن در خودرو خودداری کنند و توجه بیشتری به ارزش بنزین داشته باشند.

وی با بیان این که با تلاش کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هیچ گونه مشکلی در تامین بنزین در استان قم وجود ندارد اما اصلاح مصرف را مورد تاکید قرار داد.

وی بیان کرد: تامین به‌موقع فرآورده‌های نفتی مورد نیاز بخش‌های مختلف و سوخت نیروگاه سیکل ترکیبی از مهم‌ترین برنامه‌های عملیاتی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم است.

حصیری درخصوص جایگاه عرضه سوخت در خیابان امام خمینی قم نیز گفت: این جایگاه به دلیل این که در یکی از خیابان مهم و پر آمد و شد قرار گرفته از اهمیت بالایی برخوردار است که به دلیل قدیمی بودن سیستم عرضه، کار بهسازی آن نیمه مردادماه امسال آغاز شد.

وی اضافه کرد: در ادامه بهسازی این جایگاه، مشکلاتی با شهرداری بوجود آمد که با مساعدت شهردار منطقه سه، این مشکلات نیز مرتفع شد و تا اواخر آبانماه، جایگاه عرضه سوخت خیابان امام بازگشایی می شود.

وی با بیان این که تشدید نظارت ها بر فعالیت جایگاه های سوخت در دستور کار ما قرار گرفته است و عرضه سوخت از لحاظ کمی و کیفی مورد نظارت قرار می گیرد از شهروندان خواست درصورت مشاهده قاچاق بنزین، موارد را با شماره های ۰۹۶۲۷ و ۳۶۶۲۰۸۷۷ درمیان بگذارند.

۴۷ جایگاه عرضه بنزین و نفت گاز، ۲۲ جایگاه دومنظوره(بنزین و CNG) و ۲۰ جایگاه اختصاصی عرضه CNG در استان قم فعال است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.