کد خبر : 12652
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 دی 1402 - 8:50

معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش قم

۲هزار دانش آموز قمی در اردوهای راهیان پیشرفت شرکت می‌کنند

۲هزار دانش آموز قمی در اردوهای راهیان پیشرفت شرکت می‌کنند
معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش قم گفت: ۲ هزار نفر از دانش‌آموزان این استان در راستای آشنایی از پیشرفت‌های کشور در اردوهای راهیان پیشرفت شرکت می‌کنند.
۵/۵ - (۲ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ نادر کریمی بیرانوند افزود:‌ از ابتدای مهرماه امسال تاکنون ۴۷۰ نفر از هنرآموزان و هنرجویان این استان از مراکز صنعتی از جمله معدن منگنز ،‌فولاد غرب آسیا، فولاد آذربایجان و… بازدید کرده‌اند که این روند تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد.

وی اظهار داشت: سال گذشته نیز یک‌هزار و ۶۵۰ نفر با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از مراکز صنعتی، پالایشگاهی و واحدهای تولیدی در قم و دیگر استان‌های کشور بازدید کرده و بیش از پیش با دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی آشنا شدند.

وی گفت: این برنامه با استقبال خوب دانش آموزان استان روبرو شده که ما براساس امکانات و ظرفیت‌های موجود تلاش داریم که تعداد بیشتری از آنان را در قالب اردو راهیان پیشرفت راهی مناطق صنعتی و پالایشگاهی کنیم.

بیراوند ادامه داد: اردوی راهیان پیشرفت‌، تلاشی‌ است‌ به‌ منظور ایجاد خودباوری، امید آفرینی‌، بازخوانی‌ دستاوردهای عظیم‌ علمی‌انقلاب اسلامی‌ و نهضت‌ جهاد علمی‌ در کشور که‌ آثار و پیامدهای مطلوب تربیتی‌ فراوانی‌ دارد و از آسیب‌های جبران ناپذیر زیادی در جامعه‌ دانش‌آموزی جلوگیری می‌کند.

وی اظهار داشت:‌ زمینه‌سازی برای شناخت‌ و افزایش‌ آگاهی‌های فرهنگیان و دانش‌آموزان از پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب، ایجاد امید خودباوری و تقویت‌ اراده در فرهنگیان و دانش‌ آموزان برای ساخت‌ ایران قوی درگام دوم انقلاب و نقش‌ آفرینی‌ فرهنگی دانش‌ آموزان در ارتقای جایگاه اسلامی‌ ایران از جمله اهداف راه‌اندازی اردوهای راهیان پیشرفت می‌باشد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.