کد خبر : 14050
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 اسفند 1402 - 9:23

تایید صلاحیت بیش از سه‌هزار متقاضی مسکن طرح جوانی جمعیت قم

تایید صلاحیت بیش از سه‌هزار متقاضی مسکن طرح جوانی جمعیت قم
مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی قم از تعیین و تأیید صلاحیت سه هزار و ۴۲۱ متقاضی مسکن طرح جوانی جمعیت در استان خبر داد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛  مجتبی صفری، مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی قم با بیان اینکه هشت هزار و ۹۴۵ نفر در طرح جوانی جمعیت ثبت‌نام کردند گفت: سه هزار و ۴۲۱ نفر با بارگذاری مدارک در سامانه، تعیین صلاحیت شدند و تأییدیه گرفتند.

 وی با بیان اینکه برای این تعداد در مناطقی از جمله پردیسان، پرنیان و قنوات زمین تخصیص‌داده‌شده است، افزود: در پردیسان برای خانواده‌های دارای فرزندان سه‌قلو و یا بیشتر ۲۴ قطعه زمین تخصیص پیدا کرده است.

 صفری با اشاره به زمین‌های تخصیص‌داده‌شده در شهرک پرنیان به خانواده‌های دارای سه فرزند و چهار فرزند یادآور شد: تعداد خانوارهای دارای سه فرزند در مجموع ۶۲۵ نفر و خانواده‌های دارای چهار فرزند نیز ۱۳۲ نفر است.

 پرنیان یک شهرک جدید در ۲۱ کیلومتری شهرک پردیسان قم است که واحدهای مسکونی آن به‌صورت ویلایی یک‌طبقه حیاط‌دار در حال احداث است.

 مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی قم با بیان این مطلب که در شهر قنوات نیز ۱۸۶ نفر از زمین‌های اختصاص‌یافته برای خانواده‌های دارای سه فرزند بهره‌مند شدند بیان کرد: ۱۰۵ نفر از خانواده‌های دارای چهار فرزند نیز زمین دریافت کرده‌اند.

 وی خاطرنشان کرد: در شهر جعفریه، یک هزار قطعه زمین ۲۰۰ مترمربعی برای طرح‌های نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت آماده واگذاری است.

 وی تأکید کرد: با واگذاری این تعداد قطعه، مشکل زمین برای طرح‌های نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت را حل خواهیم کرد.

 صفری همچنین خاطرنشان کرد: ۲۱ هکتار زمین نیز برای شهرستان کهک آماده‌سازی شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.