کد خبر : 10188
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 مهر 1402 - 17:04

افتتاح دبستان دخترانه هدایتی در روستای قلعه چم قم

افتتاح دبستان دخترانه هدایتی در روستای قلعه چم قم
دبستان ۶ کلاسه دخترانه خیّری هدایتی با حضور جمعی از مسئولان ملی و استانی در روستای قلعه چم قم افتتاح شد.
۵/۵ - (۲ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ در مراسم افتتاحیه این مدرسه که صبح امروز در محل این مدرسه واقع در بلوار امامزاده عبدالله روستای قلعه چم برگزار شد، برخی از مسئولان ملی و استانی از جمله شهریار خواجه صالحانی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور، حجت الاسلام مهدی غروی امام جمعه بخش سلفچگان، سید ناصر علایی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان قم، علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم و احمدرضا اجتهادی مدیرکل نوسازی مدارس استان قم در کنار جمعی از خیّرین مدرسه ساز و دانش آموزان این مدرسه حضور داشتند.

این مدرسه ۶ کلاسه در زمینی به مساحت یک هزار و ۴۱۷ مترمربع در سه طبقه ساخته و تحویل دانش آموزان عزیز ساکن این روستا شده است.

دبستان دخترانه خیّرساز هدایتی علاوه بر ۶ کلاس درس، ۵ فضای اداری و جنبی و همچنین نمازخانه ای به مساحت ۵۰ مترمربع نیز دارد.

بانی ساخت این دبستان دخترانه، حاجیه خانم بتول هدایتی، همسر مرحوم حاج علی امجدی است و ساخت آن به همت حاج مهدی امجدی و پشتیبانی اداره کل نوسازی مدارس استان قم به سرانجام رسیده است.

دبستان ۶ کلاسه دخترانه خیّری هدایتی در جاده قم سلفچگان، روستای قلعه چم، بلوار امامزاده عبدالله، جنب واحد سلامت و درمان واقع است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.