کد خبر : 4904
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 خرداد 1402 - 8:31

زنجیرانی فراهانی مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان قم می‌شود

زنجیرانی فراهانی مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان قم می‌شود
به دنبال عملکرد یک سال و نیم حسین زنجیرانی فراهانی در مدیریت و رفع مشکلات حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم و همچنین کناره‌گیری محمد صادقی، شنیده‌ها حاکی از آن است که وی قرار است عهده‌دار مدیریت اداره راه و شهرسازی استان شود.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ به دنبال عملکرد یک سال و نیم حسین زنجیرانی فراهانی در مدیریت و رفع مشکلات حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم و همچنین کناره‌گیری محمد صادقی، شنیده‌ها حاکی از آن است که وی قرار است عهده‌دار مدیریت اداره راه و شهرسازی استان شود.

زنجیرانی فراهانی از جوانان نخبه انقلابی و تحصیل کرده مقطع دکتری تخصصی در رشته مهندسی عمران (راه و ترابری) از دانشگاه تهران است.

افزون بر این وی دارای کرسی تدریس در دانشگاه‌های قم، صنعتی قم و دانشگاه آزاد اسلامی قم بوده و در کنار تدریس، تالیف چندین کتاب تخصصی در حوزه مهندسی عمران، حمل و نقل و ده‌ها مقاله علمی را نیز به ثبت رسانده است.

رفع ۵۶ نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای، حل بسیاری از مشکلات جاده‌های مواصلاتی شهری و روستایی استان نظیر بهسازی و روکش آسفالت، پیگیری ساخت مسیر ۴ خطه پردیسان -ورجان پس از سال‌ها توقف در اجرای پروژه، انجام اقدامات مرتبط با ایمنی حاشیه جاده‌ها نظیر خاکریزی حاشیه پل‌ها و نصب تاسیسات روشنایی برخی محورهای پردد استان، پیگیری ایجاد ایستگاه پمپ‌بنزین در برخی مسیرها و … از جمله اقدامات درخشان زنجیرانی فراهانی در اداره راه و شهرسازی استان قم بوده است.

استان قم در حوزه مسکن کارهای جدی را آغاز کرده و در ارزیابی‌های نهضت ملی مسکن، در رتبه ششم قرار دارد که این جابه‌جایی مدیران می‌تواند در سرعت گرفتن  نهضت ساخت مسکن، تاثیر فزاینده‌ای را به دنبال داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.