کد خبر : 6013
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 تیر 1402 - 10:50

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

زیر پا گذاشتن حقوق بشر اقدامی عادی برای آمریکا است

زیر پا گذاشتن حقوق بشر اقدامی عادی برای آمریکا است
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه حقوق بشر ابزار آمریکا برای فشار به کشورها است، گفت: زیر پا گذاشتن حقوق بشر کاری عادی برای آمریکا است؛ اما صدای بلندگوهای مستکبران و ادعاهای آنان برای حقوق بشر در جهان بلند است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ آیت‌الله محسن فقیهی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به سالروز حمله ناو آمریکایی به هواپیمایی مسافربری ایران، اظهار داشت: آمریکا جنایت‌های بسیاری در نقاط مختلف دنیا انجام داده است.
وی ادامه داد: در جنگ جهانی دوم، آمریکای جنایت‌کار جنایت‌ها و فجایع بسیاری را به بار آورد و مردم بی‌گناه بسیاری کشته شدند.
عضو جامعه مدرسین با اشاره به جنایت آمریکا در هیروشیما، گفت: آمریکا هواپیمای مسافربری که در آن مردم بی‌گناهی که از کودک و زن و پیر و جوان حاضر بودند وحشیانه مورد حمله قرار دارد و از این جنایت خود هم عذرخواهی نکرد، حتی از فرمانده این ناو هم تقدیر شد؛ این گوشه‌ای جنایت آمریکا در دنیا است.
وی اضافه کرد: آمریکایی‌ها سبب قتل هزاران نفر از افراد بی‌گناه در نقاط گوناگون بوده است. زیر پا گذاشتن حقوق بشر کاری عادی برای آمریکا است؛ اما صدای بلندگوهای مستکبران و ادعاهای آنان برای حقوق بشر در جهان بلند است.
آیت‌الله فقیهی با اشاره به حقوق بشر آمریکایی، ابراز داشت: آمریکا به بهانه حقوق بشر ابزاری را درست کرده تا بتواند به‌وسیله این ابراز بر کشورها مسلط شود و بر آن‌ها فشار بیاورد.
وی خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها حقوق بشر را ابزاری برای فشار بر کشورها قرار داده‌اند درحالی‌که اصلاً به آن پایبند نیستند.

زهرا صفری ورزنه

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.