کد خبر : 10729
تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1402 - 9:56

در کارگروه مشترک تنظیم و کنترل بازار املاک و مستقلات مطرح شد؛

تا ۱۵ روز آینده بنگاه‌های املاک بدون پروانه قم ساماندهی می‌شوند

تا ۱۵ روز آینده بنگاه‌های املاک بدون پروانه قم ساماندهی می‌شوند
در دومین جلسه کارگروه مشترک تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات استان مقرر شد در روز‌های آینده پیامک هشدار برای واحد‌ها بدون پروانه ارسال شود و در صورت بی توجهی ظرف ۱۵ روز آینده اعمال قانون شوند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم با اشاره به وجود ۱۹۶۵ پروانه مشاور املاک در استان قم گفت: از این تعداد ۱۶۵۰ واحد فعال هستند.

سعید کاویانی در ادامه از ۳۵۰ مشاوره املاک فاقد پروانه کسب یا انقضای مهلت پروانه در استان قم خبر داد و گفت: در روز‌های آینده پیامک هشدار برای این واحد‌ها ارسال خواهد شد و ظرف ۱۵ روز آینده تمامی واحد‌های بدون پروانه و یا غیر فعال، در تیررس بازرسی‌ها قرار می‌گیرند و در صورت عدم توجه به اخطارها، اعمال قانون می‌شوند.
کاویانی همچنین از تشکیل تیم‌های بازرسی مشترک از سوی اتاق اصناف، راه و شهرسازی، نماینده اماکن و تعزیرات و دادگستری خبر داد و گفت: در این جلسه مقرر شد این تیم‌ها بازرسی‌های خود را از هفته آینده آغاز کنند.

کارگروه مشترک تنظیم و کنترل بازار املاک و مستقلات به همت اداره کل دادگستری با حضور اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل ثبت اسناد و املاک، تعزیرات و سایر دستگاه‌های مربوط به این موضوع تشکیل شده است

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.