کد خبر : 2803
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 اسفند 1401 - 18:07

آیت‌الله نوری همدانی:

طلاب نخبه را به جامعه معرفی کنید/ فضلای حوزه سربازان امام زمان(عج) هستند

طلاب نخبه را به جامعه معرفی کنید/ فضلای حوزه سربازان امام زمان(عج) هستند
یکی از مراجع تقلید خطاب به مسئولین مجمع نمایندگان طلاب گفت: ارتباط با بزرگان و جلسات با طلاب بسیار حائز اهمیت است و باید نخبگان حوزوی را به جامعه معرفی کنید تا جامعه اسلامی با افراد نخبه و برگزیده بیش از گذشته آشنا شوند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با حضور در بیت آیت‌الله حسین نوری همدانی با این مرجع تقلید شیعه دیدار و گفت‌وگو کردند.

آیت‌الله نوری همدانی در این دیدار اظهار کرد: خدمت به طلاب و فضلای حوزه علمیه، خدمت به امام زمان (عج) است؛ چراکه ایشان سربازان امام زمان (عج) هستند.

وی جایگاه مجمع نمایندگان را بسیار مهم و تأثیرگذار دانست و گفت: ارتباط با بزرگان و جلسات با طلاب بسیار حائز اهمیت است و باید نخبگان حوزوی را به جامعه معرفی کنید تا جامعه اسلامی با افراد نخبه و برگزیده بیش از گذشته آشنا شوند.

این مرجع تقلید خاطرنشان ساخت: باید فعالیت‌های مجمع نمایندگان طلاب به روحانیون، فضلا و مراکز حوزوی گزارش شده و اطلاع‌رسانی مناسبی صورت پذیرد.

 آیت‌الله نوری همدانی در پایان ابراز داشت: دعا می‌کنیم این دوره از مجمع نمایندگان طلاب، دوره‌ای درخشنده برای حوزه‌های علمیه باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.