کد خبر : 10797
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آبان 1402 - 20:36

قدردانی از ۱۲ دانش آموز و فرمانده طرح شهید عجمیان در قم

قدردانی از ۱۲ دانش آموز و فرمانده طرح شهید عجمیان در قم
به مناسبت ۸ آبان روز بسیج دانش آموزی از ۱۲ دانش‌آموز و فرمانده پیشگام طرح شهید عجمیان در قم قدردانی شد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ در مراسم روز بسیج دانش آموزی که در تالا فرهنگ و هنر قم با حضور ۴۵۰ نفر از دانش آموز پیشگام متوسطه دوم برگزار شد از دانش آموزان و فرماندهان بسیج دانش‌آموزی که در رنگ آمیزی و آماده سازی تابستانه مدارس با عنوان طرح شهید عجمیان حضور داشتند از ۱۲ دانش آموز و فرمانده بسیج تجلیل به عمل آمد.

فرمانده سپاه امام علی ابن ابی طالب با تاکید بر اینکه دانش آموزان در مناسبت‌های ملی و مذهبی باید نقش آفرین باشند ومحیط مدارس را با فعالیت‌های خود شاد با نشاط نمایند گفت: روز قدس، ۲۲ بهمن، ۱۳ آبان و مناسبت‌های مختلف در کشور بهانه‌های خوبی هستند که دانش اموزان می‌توانند فعالیت‌های مختلف دانش آموزی را با هدف ایجاد امید، نشاط معنوی و افزایش انگیزه درمدارس برگزاری کنند.

سردار محمدرضا موحد افزود: برگزاری اردو‌های پیشرفت برای دانش آموزان در خصوص آشنایی با موفقیت‌ها و پیشرفت‌های مختلف علمی و صنعتی استان یک ضرورت است و این اردو‌ها با بازدید دانش اموزان از صنایع پیشرفته در شهرک شکوهیه که در دوران تحریم نیاز‌های کشور را رفع می‌کنند صورت خواهد گرفت.

علیرضا رحیمیان مدیر کل آموزش و پرورش هم در این مراسم به در پیش بودن روز بزرگ و باشکوه ۱۳ آبان اشاره کرد وگفت: دانش آموزان باید برای این روز مهم برنامه ریزی کنند و دانش آموزان در این مراسم مهم به بهترین شکل حضور یابند و نشان دهند دانش آموزان امروز ادامه دهنده راه دانش آموز دیروز هستند.

شهید والامقام روح الله عجمیان خود یکی از فعالان حوزه اقدامات جهادی بود و با فعالیت در گروه‌های مردمی نقش فعالی در کمک به مناطق کم‌برخوردار داشت و بر این اساس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با تاسی به سیره این شهید بزرگوار قدم در راه بسترسازی برای فعالیت گروه‌های جهادی در مدارس با عنوان طرح شهید عجمیان گذاشته است.

شهید سید روح‌الله عجمیان، متولد ۲۰ بهمن سال ۱۳۷۴ در کوهدشت لرستان و از بسیجیان حوزه ۴۱۷ شهدای کمالشهر کرج بود که سابقه عضویت ۱۲ ساله در بسیج را داشت. وی در منطقه خرمدشت کرج در اثر جراحت شدید ناشی از حمله آشوبگران به وی با ضربات چاقو به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.