کد خبر : 13788
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 اسفند 1402 - 17:24

معاون املاک قم:

قرارداد ۴۶ هزار واحد نهضت ملی مسکن قم منعقد شد

قرارداد ۴۶ هزار واحد نهضت ملی مسکن قم منعقد شد
معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی قم با اشاره به انعقاد قرارداد برای ۴۶ هزار واحد نهضت ملی مسکن، گفت: در طرح جوانی جمعیت نیز تاکنون پنج هزار پرونده در دفاتر پیشخوان تشکیل شده‌است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ سید حسن اسحاق  افزود: در قالب طرح نهضت ملی مسکن ۴۰ هزار قرارداد با شرکت‌های سازنده مسکن اعم از بنیاد مسکن قم، ستاد اجرایی فرمان امام، نیروهای مسلح و غیره منعقد شده‌است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین قرارداد افزون بر ۶ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در قالب قرارداد ۹۹ساله با تعاونی‌های دارای صلاحیت قم منعقد شده‌است.

وی گفت: افرادی که صلاحیتشان احراز شده و واجد شرایط این طرح هستند می‌توانند به‌صورت انفرادی نسبت به دریافت زمین و احداث آن اقدام کنند.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به وضعیت حمایتی طرح جوانی جمعیت، اظهار داشت: از هفت هزار متقاضی تایید شده در این طرح پنج هزار پرونده تشکیل و چهار هزار پلاک مسکونی تخصیص‌ یافته‌است.

اسحاق خاطرنشان کرد: از مجموع چهار هزار پلاک تخصیص‌ یافته تاکنون برای چهار هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی قرارداد در دفاتر رسمی منعقد شده‌است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.