کد خبر : 8878
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 شهریور 1402 - 8:00

فرمانده سپاه قم:

قرارگاه اربعین محور خدمت‌رسانی‌ به زائران ورودی به قم است

قرارگاه اربعین محور خدمت‌رسانی‌ به زائران ورودی به قم است
فرمانده سپاه استان قم با بیان اینکه زائران از نحوه خدمت‌رسانی قرارگاه اربعین رضایت بسیاری دارند، گفت: این قرارگاه محور اصلی در اسکان و استقبال از هزاران زائر اربعینی است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ سردار محمدرضا موحد عصر شنبه در بازدید از خدمت‌رسانی قرارگاه مردمی اربعین استان قم به زائران اربعین حسینی اظهار کرد: امسال نیز توفیق داشتیم در کنار خادمین قرارگاه مردمی اربعین حاضر شده و از نزدیک شاهد این خدمت‌رسانی‌های خالصانه باشیم.

وی اضافه کرد: قرارگاه اربعین قم پس از چند سال فعالیت خودجوش مردمی هم اکنون به یک نهاد فعال و صاحب سبک در خدمت رسانی به زائران تبدیل شده است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، گفت: یکی از جلوه‌های بارز قرارگاه اربعین قم در این است که تمام خدماتی که توسط آن به زائران انجام می‌شود بصورت کامل مردمی و بر اساس عشق و علاقه قلبی مردم به خاندان عصمت و طهارت انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: گفت‌وگویی که با زائران داشتیم آن‌ها از وضعیت خدمت‌رسانی این قرارگاه رضایت بسیاری داشتند.

فرمانده سپاه استان قم تصریح کرد: اتفاق خوبی که امسال در قرارگاه مردمی اربعین رقم خورد، علاوه برمسجد جمکران و امام‌زاده شاه جمال(ع)، مساجد، تکیه‌ها، امام زاده‌های سطح شهر نیز میزبان زائران عزیز باشند.

سردارموحد در پایان عنوان کرد: امیدوارم این خدمت‌رسانی‌های خالصانه قبول درگاه حق تعالی باشد همچنین خداقوت ویژه به خادمین عزیز داریم.

گفتنی است طبق پیش بینی‌های انجام‌شده دراین استان برای اسکان ۴۰۰ هزار زائر اربعین برنامه‌ریزی شده‌است. زمان استقبال از زائران و پذیرش آنان نیز از نخستین روز شهریورماه آغازشده و به مدت ۲۵ روز ادامه دارد.

امسال علاوه بر مسجد مقدس جمکران، امامزاده جمال(ع)، منازل، مساجد و حسینیه‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها و بقاع متبرک امامزادگان برای میزبانی از زائران مراسم بزرگ پیاده‌روی اربعین ساماندهی شده‌است.

 

انتهاب پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.