کد خبر : 7318
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مرداد 1402 - 19:05

دبیر فدراسیون کشتی:

قم جزء ۳ استان برتر در کشتی فرنگی است

قم جزء ۳ استان برتر در کشتی فرنگی است
دبیر فدراسیون کشتی کشور با اشاره به ظرفیت‌های بالای قم در کشتی گفت: این استان جزو ۳ استان برتر و موفق کشور در رشته کشتی فرنگی است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ ابراهیم مهربان روز دوشنبه در مجمع انتخابی هیات کشتی قم، افزود: این استان در کنار استان‌های خوزستان و فارس توانسته عملکرد درخشانی در کشتی فرنگی در سال‌های اخیر نصیب خود کند.

وی تصریح کرد: لازم است در کشتی آزاد نیز با توجه به پیشینه و ظرفیت‌های موجود شاهد بالندگی بیشتر آزادکاران باشیم.

وی گفت:‌ برای اینکه کشتی آزاد قم از وضعیت کنونی آن خارج شود لازم است تا آموزش مربیان در راس امور و برنامه‌ریزی‌های جاری هیات کشتی قرار گیرد.

مهربان افزود:‌ برای کشف استعدادهای این رشته ورزشی در کشور بهترین زمینه موجود، بهره‌گیری از توان ورزش دانش آموزی، دانشجویی، کارگری و همچنین ظرفیت‌های زیرساختی شهرداری‌هاست.

وی در بخش دیگری از سخنان قم با تاکید بر ضرورت ورود بخش خصوصی در حمایت از ورزش قهرمانی، اظهار داشت: بصورت متوسط هر سال ۶۶ اعزام کشتی‌گیران آزاد و فرنگی کشور به مسابقات آسیایی و جهانی صورت می‌گیرد که استمرار و ارتقای آن نیازمند همراهی بخش خصوصی است.

در مجمع انتخابی هیات کشتی، محمدرضا صدیق پور با کسب ۹ رای از ۱۱ رای موجود برای چهار به عنوان رییس هیات کشتی قم انتخاب شد، محمد حسنی دیگر نامزد این هیات ورزشی ۲ رای را بدست آورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.