کد خبر : 2202
تاریخ انتشار : جمعه 28 بهمن 1401 - 21:50

مراسم تشییع پیکر پاک شهید «علیرضا بادرام»

مراسم تشییع پیکر پاک شهید «علیرضا بادرام»
مردم مومن و انقلابی قم امروز بعد از نماز جمعه پیکر مطهر شهید علیرضا بادرام را از مصلی قدس تا گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) تشییع کردند.
به این خبر امتیاز دهید

پیکر این شهید دوران دفاع مقدس که به‌تازگی و پس از گذشت ۳۴ سال گمنامی در آخرین عملیات نیروهای تفخص، شناسایی شده، پس از اقامه نماز توسط آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم، از مصلای قدس به طرف چهار شهدا تشییع و برای خاکسپاری به گلزار شهیدان علی بن جعفر(ع) این شهر انتقال پیدا کرد.

مشایعت کنندگان پیکر این شهید جنگ تحمیلی با فریادهای الله اکبر، این گل پرپر شده از سفر کربلا آمده، برادر شهیدم راهت ادامه دارد، لبیک یا حسین، لبیک یا خامنه‌ای و خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، با آرمان‌های شهیدان انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

پیکر یک شهید دفاع مقدس بر دوش نمازگزاران قمی تشییع شد

همچنین حاضران اعم از زنان، مردان و جوانان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر آل سعود و مرگ بر منافق اوج خشم و انزجار خود از استکبار جهانی و مزدوران دست نشانده آن را به منصه ظهور گذاشتند

شهید علیرضا بادرام در دهم شهریورماه سال ۱۳۵۱ متولد و از تیپ الغدیر یزد به جبهه اعزام و پس از حدود ۱۳ ماه در تاریخ چهارم خردادماه ۶۷ در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.