کد خبر : 13040
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1402 - 12:31

برگزاری مهمانی ۱۲ کیلومتری در قم

برگزاری مهمانی ۱۲ کیلومتری در قم
معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم فرهنگ استفاده از ظرفیت مردمی را از بزرگ‌ترین افتخارات نظام دانست و گفت: در ایام نیمه شعبان افتخار داریم که مهمانی 12 کیلومتری با ظرفیت مردمی از کل ایران در قم برگزار کنیم.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ ابوالقاسم مقیمی معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم شب گذشته در مراسم تجلیل از فعالان مردمی نیمه شعبان که در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با بیان اینکه خادمی بارگاه و سرای منتسب به حضرت مهدی(عج) در مسجد مقدس جمکران افتخاری ارزنده است بیان کرد: فرهنگ استفاده از ظرفیت مردمی از بزرگ‌ترین افتخاراتی است که به مدد کلام مقام معظم رهبری در مجموعه‌های مختلف جاری و ساری شده و تسهیل گری بین دستگاه‌ها و مردم سرعت بیشتری گرفته است.

وی با بیان اینکه در ایام نیمه شعبان افتخار داریم که مهمانی ۱۲ کیلومتری با ظرفیت مردمی از کل ایران برگزار کنیم، گفت: ستاد نیمه شعبان در استانداری تشکیل شده است و دو جلسه ستاد ملی نیمه شعبان نیز برگزار شده است، همچنین به دنبال تشکیل کارگروه ملی زیارت با هدف تسهیل خدمت‌رسانی به زائران هستیم و امیدواریم که بتوانیم هرچه زودتر نسبت به تشکیل این جلسه اقدام کنیم.

مقیمی با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های مسجد مقدس جمکران با کمک شهرداری‌ها و مجموعه دستگاه‌های دولتی در دستور کار قرار داشته است، یادآور شد: در دو سال اخیر همواره به دنبال این بودیم که خدمات را در بلوار پیامبر(ص) اعظم نهادینه و ماندگار کنیم.

وی با اشاره به هم‌زمانی ایام نیمه شعبان و ایام تبلیغات انتخابات گفت: انتخابات مهم‌ترین اتفاق مملکت ما است و مقام معظم رهبری بر روی آن تاکید ویژه‌ای دارند و دعوت به مشارکت در انتخابات باید در دستور کار موکب‌ها قرار گیرد؛ البته باید مراقبت صورت گیرد که به نفع یا علیه کسی اقدامی صورت نگرفته و باید مراقب باشیم که سوء استفاده‌ای صورت نگیرد.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم با اشاره به اینکه باید در کنار دعوت به مشارکت در انتخابات نظارت و مراقبت لازم صورت گیرد گفت: فعالیت‌های رسانه‌ای مواکب از اهمیت زیادی برخوردار است و در کنار فعالیت‌های فرهنگی مواکب باید فعالیت‌های رسانه‌ای در حوزه مهدویت انجام گیرد.

وی در پایان بر انتخاب رابطان انتظامی و امنیتی مواکب تاکید کرد و افزود: تقسیم توان فعالیت موکب‌داران برای فعالیت، به برگزاری خوب مراسم کمک خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.