کد خبر : 11230
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1402 - 11:28

دیدار اعضای ستاد برگزاری یادواره ۶۰۹۰ شهید استان قم با مادر شهیدان زین‌الدین

دیدار اعضای ستاد برگزاری یادواره ۶۰۹۰ شهید استان قم با مادر شهیدان زین‌الدین
فرمانده سپاه استان قم و اعضای ستاد برگزاری یادواره سردار سرلشکر پاسدار شهید مهدی زین‌الدین و ۶۰۹۰ شهید استان قم با مادر شهیدان مهدی و مجید زین‌الدین در آستانه سالروز شهادت این دو شهید والامقام دیدار کردند.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ در ابتدای این دیدار سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) و رئیس ستاد یادواره سردار سرلشکر پاسدار شهید مهدی زین‌الدین و ۶۰۹۰ شهید استان قم، گزارش اجمالی از برنامه‌های انجام شده در دومین کنگره ملی شهدای استان قم و بازخوردهای آنها که در سال گذشته برگزار شد، خدمت این مادر معظم شهید تقدیم نمودند و همچنین توضیحاتی در مورد نحوه اجرای برنامه امسال که ۲۶ آبان‌ماه در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم برگزار می‌شود، ارائه دادند.

مادر شهیدان مهدی و مجید زین‌الدین با تأکید بر اینکه شهدا هرگز منیّت نداشتند، اظهار داشت: کلام خدا، ائمه طاهرین و پیشوایان دینی که ادامه‌دهنده راه پیامبر اسلام و انبیا بودند، در اولویت شهدا قرار داشت و هیچ‌گاه دچار خودبینی و منیّت نبودند.

خانم اسلام‌دوست با بیان اینکه شهدا از جان و مالشان گذشتند و به جبهه‌های جنگ رفتند، اذعان داشت: قائله‌های خلق مسلمانان و کردستان از توطئه‌های دشمن و ضد انقلاب‌ها بود که با تدابیر آقا مهدی زین‌الدین خنثی شد.

مادر شهید با تأکید بر اینکه منیّت‌ها باید از بین بروند و وحدت فراگیر مسلمین در مقابل رژیم جنایت‌کار صهیونیستی ایجاد شود، اظهار کرد: به‌ازای ریخته‌شدن هر خون بی‌گناه به‌واسطه جنایات و توطئه‌های دشمنان اسلام، یک درخت سبز روییده خواهد شد و حق نمایان می‌شود.

وی با تصریح به اینکه باید مطیع فرمایشات ولی‌امر مسلمین باشیم، ابراز کرد: تمام کارهای ما می‌بایست برای‌خدا انجام بشود تا ان‌شاءالله سرباز حقیقی و واقعی امام‌زمان (عج) و نایب بر حقش باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.