کد خبر : 5185
تاریخ انتشار : شنبه 20 خرداد 1402 - 20:10

تصادفات جاده‌ای هفته گذشته قم ۹ کشته بر جای گذاشت

تصادفات جاده‌ای هفته گذشته قم ۹ کشته بر جای گذاشت
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم به ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های اورژانس ۱۱۵ طی یک هفته گذشته پرداخت و گفت: از تعداد 398 تصادف صورت گرفته متأسفانه، نه مورد فوتی تصادفی در صحنه داشته‌ایم.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، عزت اله بهزادی نیا در گفت‌وگویی به ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های اورژانس ۱۱۵ طی یک هفته گذشته پرداخت و اظهار داشت: در این بازه زمانی شش هزار و ۹۴ مورد تماس با اورژانس گرفته‌شده است.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با بیان اینکه از این تعداد تماس دو هزار و ۳۱۲ مورد مأموریت داشته‌ایم، گفت: هزار و ۸۷۶ مأموریت اورژانس درون‌شهری و ۴۳۶ مورد مأموریت نیز جاده‌ای بوده است.

وی با بیان اینکه بیشترین موضوعات مورد پیگیری در تماس‌های گرفته‌شده با اورژانس مربوط به تصادفات بوده است، گفت: هیچ‌کدام از این مأموریت‌ها با اورژانس هوایی یا بالگرد نبوده و از تعداد ۳۹۸ تصادف صورت گرفته متأسفانه، نه مورد فوتی تصادفی در صحنه بوده است.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم در پایان خاطرنشان کرد: در حوادث صورت گرفته ۱۸۹ مورد از تصادفات با موتور آمبولانس، دو هزار و ۱۲۱ مورد با آمبولانس و دو مورد نیز با اتوبوس آمبولانس امدادرسانی شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.