کد خبر : 4247
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 اردیبهشت 1402 - 8:59

دبیرکل عهدالله عراق:

جنگ امروز، جنگ دروغ، بصیرت و اراده‌ها است

جنگ امروز، جنگ دروغ، بصیرت و اراده‌ها است
دبیرکل عهدالله عراق با اشاره به اینکه هدف دشمن ایجاد فاصله بین مردم عراق، افغانستان، سوریه و به طور کلی جبهه مقاومت با مردم ایران است، گفت: جنگ امروز، جنگ دروغ، بصیرت و اراده‌ها است، جنگ امنیتی و تسلیحاتی نیست.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ حجت‌الاسلام سید هاشم الحیدری چهارشنبه شب در همایش جوانان مقاومت که در سالن‌ همایش‌های مدرسه علمیه امام کاظم(ع) قم برگزا شد با اشاره به اینکه امروز در ایران گرانی‌ها وجود دارد، ولی این مشکل در کل جهان است، اظهار داشت: در اروپا و آمریکا نیز گرانی است، بعد از جنگ روسیه و اکراین، مردم اروپا بیچاره شده اند.

وی ادامه  داد: وضعیت اقتصادی ایران نسبت به اروپا و آمریکا بهشت است، ولی متاسفانه دشمن به دروغ می‌گوید در ایران گرانی است، بله مشکلات است، ولی در کل دنیا مشکلات است، چرا آمریکا و غربی‌ها راجع به خودشان چیزی نمی‌گویند؟

دبیرکل عهدالله عراق با اشاره به اینکه جنگ امروز، جنگ دروغ، بصیرت و اراده‌ها است، جنگ امنیتی و تسلیحاتی نیست، گفت: هدف دشمن ایجاد فاصله بین مردم عراق، افغانستان، سوریه و به طور کلی جبهه مقاومت با مردم ایران است.

وی با بیان اینکه فاطمیون و حزب‌الله و جریان مقاومت در عراق و سوریه برای حفظ حریم حصرت زینب و حریم اسلام و انقلاب اسلامی ایران جان دادند، گفت: در آن روزها وقتی تکفیری‌ها از کشورهای مختلف به دمشق رسیدند، دشمنان گفتند سوریه سقوط خواهد کرد، دشمن رسید به چند صد متری حرم زینبی، اما یک نفر ایستاد و نگذاشت این اتفاق بیفتد و بار دیگر زینب به اسارت برود و او کسی جز امام خامنه‌ای نبود. حتی برخی مسئولان نیز ناامید شدند ولی رهبری گفتند اجازه نمی‌دهیم بار دیگر زینب به اسارت گرفته شود.

هاشم الحیدری با اشاره به اینکه امروز پیروزی حاصل شده اما یک معرکه مهمتر وجود دارد و آن جنگ نرم تمدنی با هژمونی غرب به رهبری آمریکا است، گفت:  امروز جهاد تبیین به فرموده رهبری فریضه قطعی و فوری است، ما فاطمیون و حزب الله و عراق و سوریه و همه مقاومت باید متوجه باشیم که به دنبال سقوط نظام اسلامی هستند.

وی همچنین اظهار کرد: اگر سلیمانی، سلیمانی شد دلیلش این بود که امام و رهبر و تکلیف خود را شناخت و در خط مقدم حاضر شد، ما دنبال خرسندی و رضایت هیچ کشور و جریان در غرب و شرق و منطقه عربی نیستیم، تنها در پی رضایت اهل بیت هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.