کد خبر : 11881
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1402 - 9:32

مهلت ۱۵ روزه رئیس راهور قم برای ترخیص خودرو و موتورسیکلت‌های توقیفی

مهلت ۱۵ روزه رئیس راهور قم برای ترخیص خودرو و موتورسیکلت‌های توقیفی
رئیس پلیس راهور قم گفت: مالکان خودرو و موتورسیکلت‌های توقیف شده تا پایان سال ۱۴۰۱ درصورتی‌که تا ۱۵ روز آینده جهت ترخیص وسایل نقلیه خود اقدام نکنند؛ وسیله نقلیه آنان بلاصاحب محسوب می‌شود.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛  سرهنگ غلامرضا صدفی با بیان اینکه مالکان خودروهای رسوبی سریع‌تر نسبت به ترخیص وسایل نقلیه خود اقدام کنند، افزود: این خودروها درصورتی‌که تا ۱۵ روز آینده نسبت به ترخیص آنها توسط مالکان اقدامی صورت نگیرد برابر قانون به فروش رسیده یا اوراق می‌شود.

 وی ادامه داد: هر خودرو که بیش از یک سال در پارکینگ بدون مراجعه مالکان آن بماند خودروی رسوبی محسوب می‌شود؛ هم اینک برخی از خودروهای موجود در پارکینگ‌های پلیس قم بیش از ۱۰ سال است که رها شده‌اند.

 صدفی خاطرنشان کرد: همچنین موتورسیکلت‌هایی که تا پایان سال ۱۴۰۱ در پارکینگ‌های پلیس راهور بدون پیگیری و مراجعه مالکان توقیف شده‌اند نیز، رسوبی به شمار می‌روند که لازم است مالکان آنها زودتر نسبت به تعیین تکلیف آنها اقدام کنند.

 وی تأکید کرد: وجود برخی از مشکلات قضایی و نقص در اسناد و مدارک از عوامل مهمی است که مالکان را در خصوص ترخیص وسایل دچار بی‌میلی می‌کند.

 رئیس پلیس راهور قم، بیان داشت: بسیاری از این موانع در صورت مراجعه مالکان به پلیس راهور در کمتر از ۴ روز قابل‌حل شدن است و افراد می‌توانند بدون پیچیدگی وسایل نقلیه خود را ترخیص کنند.

وی اظهار داشت: در خصوص جرایم نیز، امکان تقسیط آن تا یک سال امکان‌پذیر است و کمیسیون ماده پنج نیز تسهیلاتی برای این قبیل افراد می‌تواند در نظر بگیرد تا روند ترخیص موتورسیکلت و خودروهای رسوبی به‌راحتی انجام بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.