کد خبر : 13276
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 بهمن 1402 - 11:23

عضو خبرگان رهبری:

کاندیداها وعده‌های دروغین و یکدیگر را تخریب نکنند

کاندیداها وعده‌های دروغین و یکدیگر را تخریب نکنند
عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه حضور پای صندوق‌های رأی پشتوانه‌ای برای انقلاب است، گفت: کاندیداها وعده‌های دروغین ندهند و به یکدیگر توهین و تخریب نکنند تا رقابت‌ها سالم برگزار شود.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ آیت‌الله سید رحیم توکل در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی، اظهار داشت: رأی‌دادن مردم پشتوانه انقلاب است.

وی ادامه داد: دشمن در حال رصد است که ببیند مردم برای فرمان رهبری چه میزان استقبال می‌کند؛ هرچه جمعیت بیشتر بود جنبه مردمی‌بودن انقلاب بیشتر است فلذا پشتوانه این انقلاب محکم‌تر و دشمنان هراسان‌تر می‌شوند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به توصیه‌هایی به کاندیداها، گفت: برخی از کاندیداها وعده‌هایی می‌دهند که خودشان هم می‌دانند این وعده قابل‌اجرا نیست و این فریب‌دادن مردم است.

وی اضافه کرد: کاندیداها وعده‌هایی بدهند که اولاً به کار نمایندگان مربوط باشد و ثانیاً در توان اجرای آنها باشد.

آیت‌الله توکل در ادامه با اشاره به چند درخواست از نمایندگان، خاطرنشان کرد: وقتی کاندیدایی وارد مجلس می‌شود تقاضا داریم قوانینی مصوب کنند که نیاز امروز کشور باشد برخی قوانین خوب است اما نیاز امروز کشور نیست.

وی ادامه داد: باید اولویت‌سنجی شود تا در حال حاضر کدام قانون باید اجرا شود که مردم به آن نیاز دارند. وقتی کاندیداها در این فکر باشند رقابت سالمی به وجود خواهد آمد.

عضو جامعه مدرسین در ادامه تأکید کرد: از کاندیداها تقاضا می‌شود از خودشان بگویند دیگران را نفی و تخریب نکنند. کاندیداها از خود رزومه بدهند و آن چه از خود هست را بگویند نه اینکه دیگران را تخریب کنند.

وی افزود: البته گاهی خود کاندیداها سالم هستند؛ اما طرفداران آنها از دیگران بدگویی، توهین و تخریب می‌کنند. این مسائل در شأن یک مسلمان نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.