کد خبر : 8435
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 شهریور 1402 - 8:14

استاندار قم:

مشکلات استان قم را با روحیه جهادی دنبال می کنیم

مشکلات استان قم را با روحیه جهادی دنبال می کنیم
استاندار قم گفت: رهبر معظم انقلاب بر روحیه جهادی در پیشبرد امور تاکید دارند و ما نیز با همین روحیه در مسیر حل مشکلات استان قم تلاش می کنیم.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ سید محمد آقامیری عصر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار قم اظهار داشت: در دوره آقای شاهچراغی قدم‌های خوبی در راستای عمران و آبادانی قم برداشته شده هر چند که مشکلات زیادی در بخش‌های مختلف وجود دارد و ما هم تلاش می‌کنیم مسیر جهاد و خدمت به مردم را ادامه دهیم.

استاندار قم با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب کارها با روحیه جهادی حل خواهد شد ما نیز با این رویکرد کارها را جلو خواهیم برد افزود: جهاد واژه و تفکر ارزشمندی است که باید با روحیه جهادی در مسیر خدمت به مردم گام برداریم و در این مسیر از ظرفیت‌های نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه درب استانداری در این دوره به روی همه مردم باز است افزود: تلاش می‌شود در این دوره از تمام سلایق و تفکرات استفاده شود و ما به سراغ مردم خواهیم رفت و برای حل مشکلات آنان تلاش می‌کنیم.

آقامیری بیان داشت: استان قم دارای ظرفیت‌های بسیاری همانند حرم مطهر حضرت معصومه (س)، مسجد مقدس جمکران، مراجع نظام و حوزه‌های علمیه است که جایگاه این شهر را ویژه ساخته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.