کد خبر : 11256
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1402 - 19:45

معرفی هزار و ۳۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب دانش‌آموزی قم

معرفی هزار و ۳۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب دانش‌آموزی قم
رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش استان قم با اشاره به معرفی و عرضه بیش از هزار و 300 عنوان کتاب فاخر در نمایشگاه استانی کتاب دانش‌آموزی قم گفت: این نمایشگاه که به‌مناسبت هفته کتاب برپا شده، تا 30 آبان‌ماه پذیرای دانش‌آموزان و عموم مردم در کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی(ره) واقع در خیابان شهیدان فاطمی(دور‌شهر) کوچه ۷ است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ سید رسول حسینی رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش استان قم از برپایی نمایشگاه کتاب دانش‌آموزی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در شهر مقدس قم خبرداد و عنوان کرد: این نمایشگاه استانی از تاریخ ۲۲ آبان‌ماه به همت معاونت فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم آغاز به کار کرده و تا ۳۰ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: کتاب‌های این نمایشگاه به صورت تخصصی برای کودک و نوجوان عرضه می‌شود و دانش‌آموزان تمام مقاطع تحصیلی با عنوانین مختلفی از کتاب‌ها و انتشارات متعدد آشنا خواهند شد.

رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش استان قم ابراز کرد: هدف از برگزاری سالانه این نمایشگاه، آشنایی مدیران مدارس و تشکل‌های دانش‌آموزی با کتب فاخر کودک و نوجوان است که مدیران و تشکل‌ها با تهیه کتاب از این نمایشگاه، نمایشگاهی ویژه دانش‌آموزان در مدارس خود برگزار و کتاب‌ها را به دست دانش‌آموزان می‌رسانند.

وی گفت: نمایشگاه کتاب دانش‌آموزی استان قم همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر به‌صورت یکسره در کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی(ره) واقع در خیابان شهیدان فاطمی(دور‌شهر) کوچه ۷، پذیرای دانش‌آموزان، مربیان و مدیران مدارس است.

حسینی در پایان با اشاره به اینکه کتاب‌های این نمایشگاه با ۵۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود، مطرح کرد: بیش از هزار و ۳۰۰ عنوان کتاب در موضوعات مختلف علمی، مذهبی، هنری، ورزشی، شهدایی و… به نمایش گذاشته شده که عموم مردم و همشهریان قمی نیز می‌توانند از این نمایشگاه کتاب استانی بازدید کرده و با عناوین مختلف کتاب در حوزه دانش‌آموزی آشنا شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.