کد خبر : 11086
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 آبان 1402 - 9:08

معرفی ۲۴ واحد تولیدی به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات رونق تولید

معرفی ۲۴ واحد تولیدی به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات رونق تولید
۲۴ واحد تولیدی در حوزه صنعت، معدن و همچنین بخش کشاورزی برای دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک‌های استان معرفی شدند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ اکبر ابدالی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قم در حاشیه برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: از میان ۲۴ واحدی که به بانک‌های استان برای دریافت تسهیلات رونق تولید معرفی شدند، ۱۹ واحد در بخش کشاورزی و ۵ واحد در بخش صنعت فعالیت میکنند.

وی افزود: ۳۰ میلیارد تومان برای واحد‌های فعال در بخش کشاورزی و ۷۰ میلیارد تومان برای واحد‌های صنعتی در نظر گرفته شد تا اقدامات تخصیص و اعطای آن‌ها با سرعت هرچه بیشتری انجام شود.

سهولت در اعطای پروانه بهره برداری به واحد‌های فعال در شهرک‌های صنعتی و برگزاری مستمر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید حتی برای حل مشکلات یک واحد تولیدی از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح و تاکید شد.

سیدمحمد آقامیری استاندار قم هم در این جلسه با انتقاد از عملکرد برخی بانک‌های خصوصی در ارائه تسهیلات از منابع داخلی خود برای توسعه خدمات عمرانی، اقتصادی و … در حوزه‌های مختلف استان گفت: بعنوان آخرین اخطار به بانک‌های خصوصی میگوییم: همه بانک‌های فعال در استان باید حداقل ۵۰ درصد از منابع خود را صرف مصوبات و اقدامات خدمت محور استان کنند و هرگونه کوتاهی شان در مسیر تحقق رسالت‌های محوله ترک فعل محسوب می‌شود.

وی افزود: چنانچه هر یک از بانک‌ها در این زمینه همکاری لازم را نداشته باشند، توقف فعالیت‌ها و تبدیل شعب آن‌ها به باجه را پیگیری و زمینه انتقالشان به یک استان دیگر را فراهم می کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.