کد خبر : 6529
تاریخ انتشار : شنبه 24 تیر 1402 - 21:20

معاون استاندار:‌

هدف ما مردمی سازی اقتصاد در قم است

هدف ما مردمی سازی اقتصاد در قم است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم، گفت: هدف ما مردمی سازی بخش‌های اقتصادی استان است و در این مسیر با ایجاد بسترهای لازم، نهایت تلاش خود را به‌کار خواهیم گرفت.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ محسن امیدیان روز شنبه در حاشیه جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان قم در سالن همایش‌ کرامت استانداری   بیان داشت: مردمی سازی اقتصاد مورد تاکید مسئولان ارشد نظام است و ما در قم برای تحقق این هدف از همه ظرفیت‌های موجود استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: ما به دنبال آن هستیم که هم در حوزه فعالیت‌های اقتصادی و هم در حوزه نظارت بر بازار از ظرفیت‌های مردمی استفاده کنیم و در این رابطه از وجود اتاق بازرگانی و تشکل‌های مردم نهاد استان بر اساس نوع کار و هدف تعیین شده، بهره‌ خواهیم برد.

وی ادامه داد: ما به عنوان نمایندگان دولت در استان، خود را پشتیبان و حامی بخش خصوصی می‌دانیم و از هر گونه سرمایه‌گذاری و فعالیتی که برای توسعه تولید و اشتغال در قم انجام می‌شود، حمایت می‌کنیم.

امیدیان گفت: اعتقاد راسخ داریم که هرکاری که با مشارکت مردم شروع شود به نتیجه مورد نظر خواهد رسید و می‌خواهیم از این ظرفیت برای توسعه بخش‌های اقتصادی استان در زمینه‌های گوناگون،‌ استفاده کنیم.

وی بیان داشت: نگاه ما در استان قم این است که خود تشکل‌ها بیایند و کارهای مورد نظرشان را در حوزه‌های اقتصادی به انجام رسانند و ما این رویکرد را هم در ادبیات گفتمانی و هم در سیاست‌های اعمالی دنبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: البته در تحقق کامل این هدف مشکل‌هایی از جمله در حوزه زیرساخت‌های فرهنگی و انتظاری که دولت و بخش خصوصی از یکدیگر دارند،‌ وجو دارد؛ اما ما با تمام توان و استفاده از همه ظرفیت‌های استان به سمت مردمی سازی اقتصاد در قم حرکت می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.