کد خبر : 9805
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 مهر 1402 - 17:29

قائم مقام رسانه ملی:

هویت محوری و عدالت گستری محورهای تحول رسانه ملی

هویت محوری و عدالت گستری محورهای تحول رسانه ملی
قائم مقام سازمان صدا و سیما، گفت: هویت محوری و عدالت گستری دو محور اصلی سند تحول رسانه ملی است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛دکتر حسین رضی، قائم مقام سازمان صدا و سیما در امور اقتصادی امروز در آئین آغاز سال تحصیلی جدید دانشکده دین و رسانه، تحول را شعار جدی در دوره جدید سازمان دانست و گفت: در حوزه رسانه‌ای افرادی که جز خانواده نظام هستند باید در رسانه سهیم باشند و این محور عدالت گستری، اکنون به راحتی در خبر دیده می‌شود.

وی نشاط، سرزندگی و حرکت هویتی را از دیگر وظایف رسانه ملی عنوان کرد و افزود: کار برای شهدا و بهره‌گیری از فرمایشات مقام معظم رهبری، کمک زیادی به تولیدات ارزشی و پرمحتوا دارد که باید مورد توجه برنامه سازان قرار گیرد.

کمال اکبری، رئیس دانشکده دین و رسانه هم در این مراسم نشر معارف اسلامی در جهان را مهم‌ترین وظیفه این دانشکده بیان کرد و گفت: امروز رسانه برای رساندن پیام، با وضعیت پیچیده‌ای روبه‌روست که باید برای اقناع مخاطبان به دنبال کسب دانش و مهارت هنرمندانه باشد.

رئیس دانشگاه قم هم با اشاره به عبور از دوران جنگ سخت دشمنان با توجه به پیشرفت‌های نظامی کشور، گفت: امروز دشمن وارد جنگ ترکیبی شده و با یأس آفرینی و تضعیف اراده‌ها تلاش دارد از راه فتنه انگیزی با محوریت رسانه، هدف خود را با هدایت افکار عمومی دنبال نماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.