کد خبر : 13811
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 اسفند 1402 - 8:55

مدیرکل گمرکات قم:

واردات کالاهای اساسی و مواد مورد نیاز صنایع در قم به خوبی جریان دارد

واردات کالاهای اساسی و مواد مورد نیاز صنایع در قم به خوبی جریان دارد
مدیرکل گمرکات قم گفت: آمارها نشان می‌دهد در سال‌جاری واردات کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و همچنین مواد و تجهیزات لازم برای ادامه فعالیت برخی از خطوط تولید واحدهای صنعتی در استان، به خوبی دنبال شده‌است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ اسفندیار دریکوندی پیرامون این موضوع بیان داشت: در همین رابطه از ابتدای سال‌جاری تا پایان بهمن‌ماه، بالغ بر ۷۹ هزار تُن کالا در قالب ۲ هزار و ۹۶۴ اظهارنامه به ارزش ۴۱۸ میلیون و ۸۲۵ هزار و ۴۸۳ دلار از طریق گمرکات استان قم وارد کشور شد.

وی افزود: کالاهای وارد شده به گمرکات استان پس از تایید نهادهای متولی و انجام موارد مورد نظر اداری در کوتاه‌ترین زمان ممکن ترخیص و در اختیار صاحبان آن قرار گرفت تا در بخش‌های مختلف اقتصادی استان همچون واحدهای صنعتی برای تولید محصول نهایی مورد نیاز مردم به‌کار گیری شود.

وی ادامه داد: همچنین گمرکات قم در کنار تلاش برای تسهیل واردات کالاهای مورد نیاز استان برای مقابله با قاچاق همکاری گسترده‌ای با نهادهای متولی دارد و در همین ارتباط طی مدت یاده شده تعداد ۶۲۱ پرونده مظنون به قاچاق به ارزش ۲۲۶ میلیارد تومان در این اداره کل تشکیل و برای پیگیری در اختیار مراجع قانونی استان قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.