کد خبر : 3682
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 فروردین 1402 - 11:47

ورود ۱۳۰ تاکسی نو به ناوگان تاکسیرانی قم تا پایان خردادماه

ورود ۱۳۰ تاکسی نو به ناوگان تاکسیرانی قم تا پایان خردادماه
سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: در سه ماه ابتدایی سال 1402 بیش از 130 دستگاه تاکسی نو به ناوگان افزوده می‌شود.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ قاسم طالبی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اهمیت نوسازی ناوگان تاکسیرانی برای افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان اظهار داشت: متأسفانه در سال‌های گذشته روند نوسازی ناوگان تاکسیرانی در کشور و شهر قم با کندی روبرو بوده است.

وی با بیان اینکه حمایت‌های دولتی و خودروسازان برای نوسازی تاکسی‌ها تا حدود بسیار زیادی انجام‌نشده بود، ابراز کرد: منابع محدود شهرداری نیز این فرصت را برای نوسازی ناوگان فراهم نمی‌کرد و در این شرایط عمر ناوگان در سال‌های گذشته رشد قابل‌توجهی داشته است.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم ادامه داد: در نیمه دوم سال گذشته با حمایت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر، طرح پرداخت تسهیلات برای نوسازی تاکسی‌ها با مشارکت یکی از بانک‌های عامل اجرایی شد.

به گفته وی، در سه ماه ابتدایی سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۳۰ دستگاه تاکسی نو به ناوگان افزوده می‌شود و طرح جایگزین تاکسی‌های فرسوده نیز با برنامه‌ریزی‌های مختلف در حال اجراست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.