کد خبر : 14079
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 فروردین 1403 - 12:57

کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در قم

کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در قم
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم از کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش و بازداشت یک نفر در این رابطه خبر داد.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ سرهنگ حسن هاشم نیا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: پیرو خبر واصله از منبع مورد وثوق مبنی بر حمل و جابجایی مواد مخدر از استانفارس به پایتخت و عبور از محور‌های مواصلاتی استان قم، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی استان به محور‌های ورودی از سمت کاشان به صورت نامحسوس اقدام به کنترل محور مورد نظر کردند، سرانجام یک دستگاه خودروی سواری پژو حامل مواد مخدر را شناسایی، متوقف و راننده را نیز بازداشت کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم ادامه داد: طی بازرسی صورت گرفته از خودروی موصوف، ۵۰ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

سرهنگ هاشم نیا بیان داشت: شهروندان می‌توانند هرگونه گزارشات خود را از طریق سامانه ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی و یا از طریق مراجعه حضوری به دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ واقع در خیابان امام خمینی (ره) جنب کلانتری ۱۷ شهید بهشتی اعلام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.