کد خبر : 14433
تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردین 1403 - 9:47

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان قم مطرح کرد:

کشف لوازم آرایشی خارجی قاچاق از منزلی در قم

کشف لوازم آرایشی خارجی قاچاق از منزلی در قم
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان قم از کشف لوازم آرایشی خارجی قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال از یک منزل در قم خبر داد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ سرهنگ علی تیموری اظهار داشت: در راستای تشدید اقدامات مقابله‌ای با پدیده شوم قاچاق و به منظور رونق بخشی به تولیدات داخلی و کمک به چرخه اقتصادی کشور، یک باب منزل که اقدام به فروش لوازم آرایشی خارجی قاچاق می‌کرد، شناسایی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان قم افزود:در تحقیقات پلیس مشخص شد تعدادی خودرو شوتی اقدام به انتقال کالا‌های قاچاق به این منزل کرده و محلی برای دپو و فروش لوازم آرایشی خارجی قاچاق می‌باشد که با هماهنگی دستگاه قضایی استان از منزل موصوف بازرسی و مقادیر زیادی کالای خارجی از نوع لوازم آرایشی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان قم ادامه داد:مالک کالا‌های مکشوفه اعلام داشت تمامی اموال را از بندر گناوه خریداری و به صورت سیار به فروش می‌رساند و در این رابطه هیچگونه مدارک گمرکی ندارد و با توجه به عدم ارائه مدارک مثبته گمرکی، کالا‌های مکشوفه جمع آوری و به پلیس امنیت اقتصادی استان منتقل شد.

سرهنگ تیموری تصریح کرد:برابر اظهار کارشناس گمرک استان، ارزش کالا‌های کشف شده بالغ بر ۶ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال براورد شده که پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل و به اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم ارسال شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.