کد خبر : 3615
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 فروردین 1402 - 10:06

آیت الله رجبی:

کنترل تورم و رونق تولید، لازمه حل مشکلات اقتصادی کشور است

کنترل تورم و رونق تولید، لازمه حل مشکلات اقتصادی کشور است
رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، کنترل تورم و رونق تولید را از جمله مهم ترین الزامات و بایسته های حل مشکلات اقتصادی کشور برشمرد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛  آیت الله محمود رجبی با اشاره به تحقق شعار سال مبنی بر مهار و کنترل تورم و همچنین رونق و رشد تولید، مستلزم همت و اراده مضاعف مردم و مسئولان است، گفت: دولت و به طور کلی حاکمیت با زمینه سازی به منظور تسهیل کار فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران می تواند در این رابطه نقش آفرین باشد.

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) افزود: از سوی دیگر مردم نیز با فرهنگ صحیح مصرف و البته کار و تلاش خستگی ناپذیر در جهت موفقیت کشور و تحقق هر چه بیشتر استقلال اقتصادی می توانند به تحقق شعار سال کمک کنند.

آیت الله رجبی همچنین گفت: این که رهبر معظم انقلاب چندین سال است که در نام گذاری شعار سال ها بر روی موضوعات اقتصادی به خصوص رشد و رونق تولید تأکید می فرمایند،نشان می دهد که همچنان اقتصاد اولویت کشور است و باید همت همه مسئولان و مردم در راستای حل مشکلات اقتصادی و شکوفایی در این عرصه ها باشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به ویژه اقشار محروم و کم بضاعت می طلبد که مسئولان جلوی تورم افسارگسیخته را بگیرند و با برنامه ریزی هدفمند طوری عمل کنند که شاهد تورم های بالا نباشیم، هر چند که تورم در سال های اخیر معضل بسیاری از کشورهای دنیا بوده و متأسفانه در کشور ما نیز این معضل وجود داشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.