کد خبر : 5748
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تیر 1402 - 7:52

گاراژهای ضایعاتی در شهر قم پلمب می شوند

گاراژهای ضایعاتی در شهر قم پلمب می شوند
معاون نظارت بر امور پسماند سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از اجرای طرح نظارت و بررسی گاراژهای ضایعاتی و پلمب آنها در شهر قم خبر داد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ حسین شریفی اظهار داشت: با توجه به اینکه برخی نسبت به جمع آوری، انباشت و نگهداری پسماند اقدام می‌نمایند بر اساس بند ۲۰، ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و قانون مدیریت پسماند، عمل ارتکابی آنها توسط قانون گذاری جرم انگاری شده و دارای مجوزهای تعیین شده به حکم مراجع قضائی می‌باشند.

به گفته وی، از آنجایی که وجود این افراد بر اساس بند ۲۰، قانون ۵۵ شهرداری‌ها، در محدوده شهری به عنوان مشاغل مزاحم شهری محسوب می‌گردد و شهروندان از تبعات اجتماعی، زیست محیطی و آلودگی‌های ناشی از اقدام ایشان متضرر می‌شوند از این رو اخطارهای لازم در این خصوص صادر و با حکم دادستانی محترم، نسبت به پلمپ آنها اقدام گردید.

معاون نظارت بر امور پسماند سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با دعوت از شهروندان نسبت به مشارکت در تفکیک پسماندها خاطرنشان کرد: شهروندان محترم می‌توانند با مراجعه به مراکز ایستگاه‌های مشارکت شهروندی ۵۴ گانه (غرفه بازیافت) در این طرح زیست محیطی شرکت نمایند و از مزایای آن برخوردار گردند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.