کد خبر : 11704
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1402 - 17:32

آئین تجلیل از کارگران بسیجی استان قم برگزار شد

آئین تجلیل از کارگران بسیجی استان قم برگزار شد
همزمان با هفته بسیج، آئین تجلیل از کارگران بسیجی قمی با حضور سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) بهمت سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان قم برگزار شد.
۵/۵ - (۲ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛  سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در آیین تجلیل از کارگران بسیجی قم با بیان اینکه یکی از عرصه‌های مهم خدمت، جهاد خدمت است، اظهار کرد: کارگران همیشه الگو و سرمشق بودند و از زحمات یکایک این عزیزان نهایت قدردانی را داریم.

سردار موحد تصریح کرد: حقیقتا بسیج همیشه با ورود خود به عرصه‌ها، صحنه‌های مورد نیاز انقلاب و نظام و کمک‌رسانی در حوادث طبیعی و غیر طبیعی توانسته نقش خود را به تعبیر مقام معظم رهبری بعنوان کلید طلایی ایفا کند.

فرمانده سپاه استان قم با تاکید بر اینکه مردم همیشه پای‌کار انقلاب بودند، ابراز کرد: الحمدالله نظام جمهوری اسلامی امروز با صبر، ایستادگی و تبعیت مردم از نائب امام زمان(عج)، خون شهدای گرانقدر، رزمندگان و جانبازان در جهان اقتدار دارد و مانند نور در منطقه و بین المللی می‌درخشد.

وی با بیان اینکه نقش جمهوری اسلامی در معادلات منطقه‌ای و جهانی قابل اغماض نیست، افزود: قطعا این انقلاب و مردم همان انقلاب و مردمی هستند که قرار است پرچم را بدست صاحب اصلی خود برساند.

 

سردار موحد با تصریح به اینکه قمی‌ها همیشه در همه زمینه‌ها الگو بودند، اظهار داشت: بنابر فرمایش مقام معظم رهبری، قم شهر قیام و اقامه است و این قمی‌ها بودند با آن اقدامی که در ۱۹ دی سال ۵۶ انجام شد، همه مردم ایران را به قیام وا داشتند.

در ادامه سرهنگ رضا اکبری مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه استان قم بیان کرد: یکی از رسالت‌هایی که به بسیج سپرده شده بحث اردوهای جهادی است که بدین منظور پایگاه مقاومت بسیج شهید مصطفی‌لو سازمان بسیج کارگری سپاه قم که از کارگران ساختمانی تشکیل شده است، امسال مجری ۶ پروژه ساخت و مرمت مسکن محرومان هستند که ۳ تا از آن در حال انجام و مابقی تا پایان سال اجرا خواهد شد.

در پایان تعدادی از کارگران بسیجی استان قم توسط سردار موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.