کد خبر : 3337
تاریخ انتشار : شنبه 19 فروردین 1402 - 10:17

دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت استان قم مطرح کرد:

آغاز طرح نوسازی مدارس و مساجد مناطق کم برخوردار استان قم

آغاز طرح نوسازی مدارس و مساجد مناطق کم برخوردار استان قم
دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت استان قم گفت: طرح تجهیز و نوسازی مدارس و مساجد مناطق کم برخوردار استان قم، به همت بنیاد علوی در این استان آغاز شد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ مهدی قربانی کرم در گفتگو با خبرنگار ما  با اشاره به طرح تجهیز و نوسازی مدارس و مساجد مناطق کم برخوردار استان، اظهار داشت: : همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) و ماه مبارک رمضان، طرح تجهیز، نوسازی و رنگ‌آمیزی مدارس و مساجد مناطق کم برخوردار استان قم، با هدف پیشرفت و آبادانی محلات محروم آغاز شد.

وی ادامه داد: این طرح در دو مرحله به همت بنیاد علوی در استان قم انجام می‌شود که تجهیز و نوسازی مدارس و مساجد مناطق کم برخوردار حاشیه شهر قم برای مرحله نخست این طرح در نظر گرفته شده است.

دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت استان قم تصریح کرد: ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز لوازم مورد نیاز مدارس و مساجد، تعمیر و نوسازی و رنگ‌آمیزی آنها اختصاص یافته که تاکنون با همکاری گروه های جهادی استان قم، نوسازی مدارس در حال انجام و عملیات نوسازی و تجهیز دیگر مدارس و مساجد نیز تا هفته آینده به پایان خواهد رسید.

گفتنی است این طرح برای نخستین‌بار در استان قم به همت بنیاد علوی انجام می‌شود و در مرحله دوم، نوسازی مدارس و مساجد مناطق کم برخوردار شهرستان‌های استان قم انجام خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.