کد خبر : 11583
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1402 - 9:44

ارائه مشاوره رایگان حقوقی به ۵۰۰ نفر توسط گروه‌های جهادی قم

ارائه مشاوره رایگان حقوقی به ۵۰۰ نفر توسط گروه‌های جهادی قم
جانشین سازمان بسیج حقوقدانان قم گفت: جهادگران بسیج حقوقدانان به‌مناسبت فرارسیدن هفته بسیج با برپایی میزهای مشاوره حقوقی رایگان در مصلی قدس، به بیش از ۵۰۰ نفر از همشهریان قمی خدمت‌رسانی کردند.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ روح الله عیسی آبادی  در حاشیه برگزاری میزهای مشاوره حقوقی رایگان گروه‌های جهادی بسیج حقوقدانان گفت: سازمان بسیج حقوقدانان یک پایگاه علمی است که در عرصه‌های مختلف از قبیل ارائه مشاوره حقوقی به شهروندان در اماکن مقدسه مانند مصلی قدس، پایگاه‌های بسیج و مساجد اقدامات حقوقی را به صورت رایگان انجام می دهند.

وی افزود: گروه‌های جهادی بسیج حقوقدانان در یک سال اخیر بیش از ۷۰ زندانی جرائم غیرعمد را آزاد کرده و ۷۰۰۰ بسته معیشتی نیز تهیه و به صورت مستمر با کمک خواهران و برادران حقوقدان بین خانواده‌های کم برخوردار توزیع کرده است.

جانشین سازمان بسیج حقوقدانان قم مطرح کرد: اقدامات اساسی سازمان بسیج حقوقدانان در یک موضوع خاص خلاصه نمی‌شود، همچنین این سازمان با کمک و تلاش بی‌وقفه مرکز وکلای حقوقدانان در راستای احیای حقوق عامه و شکایات استکبار جهانی امریکا و رژیم صهیونیستی را انجام می‌دهد.

وی در مورد فعالیت‌های سازمان بسیج حقوقدانان گفت: ما در قالب ۱۲ گروه جهادی متشکل از خواهر و برادر مشاوره رایگان حقوقی را در مناطق کم برخوردار استان انجام می‌دهیم و مشکلات حقوقی مردم که در زمینه‌های مختلف با آن دست و پنجه نرم می‌کنند را پیگیری می‌کنیم.

 عیسی آبادی ادامه داد: کمک رسانی رایگان و آگاه‌سازی مردم نسبت به حقوق خود از مهمترین اهداف گروه‌های جهادی بسیج حقوقدانان قم است؛ امروز نیز در مصلی قدس ۱۰ نفر از قاضی‌های بازنشسته و وکلای پایه یک دادگستری حضور یافتند و به بیش از ۵۰۰ نفر مشاوره حقوقی ارائه کردند.

وی به برنامه‌های این سازمان در هفته بسیج اشاره کرد و گفت: مشاوران ما در خصوص مسائل حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، وصول مطالبات، قرارداد و…  به مردم مشاوره صحیح می‌دهند تا از خطرات این‌گونه مسائل آگاه باشند و این خدمت‌رسانی‌ها در هفته بسیج پررنگ‌تر دنبال می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.