کد خبر : 13551
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 اسفند 1402 - 8:59

امتیازات یارانه فجرانه ۳ ماه ادامه دارد

امتیازات یارانه فجرانه ۳ ماه ادامه دارد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم یارانه فجرانه را به‌عنوان تشویقی در ازای خرید هر ۵۲۰ هزار تومان برای دهک‌های یک یا هفت به مدت سه ماه در نظر گرفته شده است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ وحید وزیری راد مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم یارانه فجرانه را به‌عنوان تشویقی در ازای خرید هر ۵۲۰ هزار تومان برای دهک‌های یک یا هفت در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: هیچ اجبار و تحمیلی در استفاده از این امتیاز نیست و اگر کسی خرید نکند یارانه‌ او قطع نمی‌شود.

وحید وزیری راد با اشاره به اینکه امتیاز یارانه فجرانه به مدت سه ماه متوالی اجرا می‌شود، افزود: مهلت استفاده از این فرصت به مدت یک ماه است و شهروندان می‌توانند از هفدهم تا هفدهم ماه بعد با فجرانه خرید کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در این طرح شهروندان می‌توانند در ازای خرید ۵۲۰ هزار تومان، ۲۲۰ هزار تومان یارانه تشویقی دریافت کنند که این مبلغ قبلا به ازای خرید هر ۲۰۰ هزار تومان، ۱۲۰ هزار تومان بود.

وی تاکید کرد: استانداری، سازمان جهاد کشاورزی، سازمان صمت، اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، تعزیرات حکومتی، پیوسته درحال تامین کالا‌های مشمول کالابرگ الکترونیک هستند و در استان هیچ کمبودی نداریم.

وحید وزیری را تصریح کرد: اگر فروشگاهی کالایی خارج از یازده قلم مشمول کالا برگ بفروشد و کالایی جایگزین کند تخلف محسوب می‌شود و کلیه‌ی مبادلات فروشگاه قطع و پلمپ می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: شهروندان در صورت بروز هر گونه مشکل و یا سوال می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۱۶۳۶۹ تماس بگیرند و از مراجعه حضوری خودداری کنند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.