کد خبر : 6453
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 تیر 1402 - 16:14

رئیس مجلس:

امروز با اقدامات جمهوری اسلامی گروهک تروریستی منافقین در انفعال قرار دارد

امروز با اقدامات جمهوری اسلامی گروهک تروریستی منافقین در انفعال قرار دارد
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با اقدامات جمهوری اسلامی، گروهک تروریستی منافقین در انفعال قرار گرفت و اعضای آن از کشور‌هایی که حامی آن‌ها بودند اخراج شدند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ رئیس مجلس شورای اسلامی در همایش بزرگ راویان مکتب حسینی ویژه مبلغان ماه محرم گفت: روحانیون و مبلغان، فرماندهان مجاهدان عرصه جنگ ترکیبی و نرم هستند.

دکتر قالیباف با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی در اوج قدرت و بازدارندگی قرار دارد و دشمنان تلاش می‌کنند با طراحی و اجرای جنگ ترکیبی بر روی ذهن جوانان جامعه تاثیر بگذارند افزود: در جنگ ترکیبی و نرم، روحانیون و مبلغین فرماندهان و مجاهدان این عرصه هستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظام اسلامی نسبت به تهدیدات و دشمنی‌های جبهه استکبار با صلابت ایستاده و رو به جلو حرکت می‌کند گفت: کارنامه انقلاب اسلامی در کلان نظام نسبت به تهدیدات، قابل دفاع است.

دکتر قالیباف گفت: ما مسیری را انتخاب کردیم که در مبارزه سخت، نرم و هوشمندانه با دشمن هستیم و به عنوان یک حکومت مستقل در عرصه جهانی و منطقه‌ای و مبتنی بر دین اسلام و فقه شیعه حرکت می‌کنیم.

وی افزود: امروز ایران اسلامی پرقدرت و با قوت و بدون انفعال در مقابل دشمن ایستاده است.

دکتر قالیباف با اشاره به حوادث سال گذشته و توطئه دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی گفت: این حوادث با نجابت و درایت و صبر مردم و هدایت‌های هوشمندانه و دقیق رهبر معظم انقلاب و حضور نیرو‌های انقلابی در صحنه خنثی شد.

وی افزود: بیشترین نقش را در اجرا و ساماندهی این حوادث منافقین بر عهده داشتند و امروز با اقدامات جمهوری اسلامی این گروهک تروریستی در انفعال قرار دارد و از کشور‌هایی که حامی آن‌ها بودند اخراج شدند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز در برخی حوزه‌ها از جمله اقتصادی و موضوعات فرهنگی چالش‌ها و مشکلاتی داریم که می‌توان با همدلی و مدیریت موثر آن‌ها را مرتفع کرد.

گفتنی است در ماه محرم امسال حدود ۱۰ هزار مبلغ دینی از سوی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم به مناطق مختلف کشور اعزام می‌شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.